Obserwatorzy

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Urodzinki Urodzinki

Miał być post wczoraj ale jak zwykle moje kochanie już przyjechało i nie zdążyłam :) więc jest dzisiaj i odrazu pochwalę wam się co dostałam :) a co !:P hehe
Więc po pierwsze moim największym prezentem był buziak od mojego synka :) prze-kochany i prze-słodki :)
Po drugie to ,że moje kochanie w końcu było kreatywne i zrobił mi niespodziankę już nawet nie chodzi o to ,że sam wpadł na pomysł jaki prezent i nie nakierowywałam go ani trochę :) co u nas było ogólnie normą bo jako standardowy ;) facet ciężko mu coś kreatywnie wymyślić i się trochę wysilić. No więc cały czas mnie zwodził , żę skoro powiedziałam ,że nic nie chce a on się mnie niby słucha heh to nic nie dostanę no i ja naprawdę w to wierzyłam bo mi zależało na tym żeby w końcu spędzić z nim spokojnie miło czas jak kiedyś :) no i przyjechał dostałam kwiatka kazał mi się ubrać i zejść na dół i otworzyć bagażnik i były tak ......FRYTKI :) No i ja ucieszona byłam pewna ,że w końcu będziemy razem coś gotować (poważnie) bo już dawno go na to namawiam. A tu jak już chciałam iść do domu kazał mi otworzyć drzwi do samochodu a tam ... wieeeelka paczka :) aż mi się ręce trzęsły takim byłam szoku :)
Ogólnie chciałabym zaznaczyć ,że mojemu kochanie ciężko przychodzi do głowy coś kreatywnego i wszystko co się dzieje z jego woli i jego pomysłu to niestety nigdy niema takiej magicznej otoczki jak niespodzianka albo coś spontanicznego :) mam nadzieję ,że napisałam w miarę i ,że da się to zrozumieć hehe bo inaczej nie umiem już napisać ,żeby wyjaśnić jakim to niekreatywnym leniuszkiem jest moje kochanie :)

TORT 
Częstujcie się :) (Zrobiła go moja mamusia kochana :) ) hehe najlepsze są te zwierzaki ;) a najbardziej się mojemu synkowi podobały hehe

PREZENTY :)









Więc dostałam od mojej kochanej przyjaciółki poduszeczkę , którą sama dla mnie uszyła :) koraliki w śmieszne kropeczki , od siostry mojej dostałam wazon do mojego kochanego storczyka , który już od dawna błagał o doniczkę :) od rodziców dostałam przywieszkę charmsówkę niestety na zdjęciu nie widać jej uroku i nawet jej wyglądu :( i jeszcze będę sobie zamawiać od nich wieeelką paczkę z różnościami do robienia modeliną i kartek :) ale to muszę w końcu się zebrać w sobie i usiąść i porządnie zamówić bo chce żeby to był przemyślany zakup i pokażę wam oczywiście do  zamówiłam jak już zamówię i dojdzie.
no i meeega wielka paczka :) z pięknym kwiatkiem w moim ukochanym kolorze :) od mojego kochanie , ciekawe czy domyślacie się co jest w środku :) ( niestety jak rozpakowaliśmy okazało się że uszkodziło się to podczas transportu więc teraz muszę czekać aż wymienią ją w sklepie :) i wtedy dokładnie powiem wam co to jest i jakie to jest :) A teraz i tak się pewnie domyślacie :) napisze jeszcze tylko ,że było mi to baardzo potrzebne do jednej z moich pasji :) i baardzo się ucieszyłam :) No i to pewnie jeszcze nie koniec prezentów bo już dostałam zapowiedz od kilku osób jeszcze ,że jak tylko się zobaczymy czyli jeszcze w tym tygodniu hehe mam się spodziewać prezentów .
ale się rozpisałam hehe ciekawe czy komukolwiek będzie chciało się to przeczytać :) 

I teraz bonus!!! Ale ja jeszcze do tej pory nie mogę uwierzyć hehe :) Wygrałam , wylosowano mnie , udało mi się , w końcu mi się poszczęściło i padło na mnie w losowaniu o książkę pt. "Ukryte Godziny" 
Kocham czytać książki więc tym bardziej się cieszę a jeszcze bardziej ,że wypadło to akurat w moje urodzinki :) juuupi 
Polecam jednocześnie bloga którego z pasją i miłością do książek tworzy Isabelle oto link:
Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję :)
 I cierpliwie czekam do września :)
A na blogu oczywiście zamieszczę rozpakowywanie i książkę :) a potem napiszę wam jak mi się ją czytało (chociaż i tak to pewne ,żę będzie cudownie

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że mi się udało tak trafić w Twoje urodzinki ;) Wszystkiego Najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia szczęścia i słodyczy Dzień po Urodzinach
    Basia życzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam bardzo :) Basia super życzonka ułożyłaś :) dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń