Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Na mokro

No i moja czarowniczka w swoim nowym domku, sorki za jakość itd zdjęc ale robiłam na szybko i na szybko też umieściłam ją w kuli a baardzo ciężko się ja szczelnie zakręca więc woda i tak uciekła a wpuszczę górą przez strzykawkę żeby była kula pełna bez powietrza ale muszę najpierw do uszczelnienia kupić silikon akwariowy. Ale już nie mogłam się doczekać żeby wam pokazać więc pokazuję juz takie nie dokończone :) i nie najlepiej sfotografowane. "śnieg" to brokat i starta folia z płyty cd. przez kulę ładnie widac i na żywo nie rozmazuje ani nie zniekształca.



No i jeśli na mokro no to nie była bym sobą jak bym nie dodała nowinki z akwarium :) no więc jeden z moich raczków. A wogóle dzisiaj patrzę a tam rano raczek złapał i  trzyma mocno mojego ukochanego wyczekiwanego otoska .... na szczęście zdążyłam na czas i szybko go uwolniłam i nic mu nie jest... raczek ..cwaniak jeden ... rzadko im się udaje coś złapać bo rybki i krewetki są z reguły dużo szybsze i nawet nie często zdarza się żeby raczki wogóle na coś polowały u mnie bo mają jedzenie inne pod szczypce hehe

4 komentarze:

  1. Śliczna ta kula i czarownica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kula :) a raczek uroczy :D choć widać że Cwaniak :D tak sobie łypie jednym oczkiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no wszystkie moje raczki to cwaniaczki już wchodzą coraz wyżej ,żeby się na jakąś krewecie albo rybcię zaczaić

    OdpowiedzUsuń