Obserwatorzy

niedziela, 14 sierpnia 2011

Krewetkowa mamusia

Juuuupi ale się cieszę dzisiaj siedzę oglądam uważnie co w moim akwarium i czy wszystko ok i w końcu wypatrzyłam żółte jajeczka u mojej redki kreweci ale się cieszę już myślałam że się nigdy nei doczekam ... jak mi się uda to zrobię jej fotkę mam nadzieję że donosi wszystkie jajeczka i będzie dużo maluszków :) dziś włożyłam ją już odrazu do kotnika jak ją tylko zauważyłam a akurat miałam włożony kotnik do akwarium bo się małe gupiczki znów urodziły i jest ich około +- 30 aż :)

2 komentarze:

  1. Mi też się kiedyś strasznie gupiki rozmnażały, miałam wtedy bardzo przepełnione akwarium :/ No cóż... Przynajmniej były słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No moje to jak "króliczki" się rozmnażają hehe ale wtedy idą do innego akwarium duuużego i zawsze się z kolejnych maleństw cieszę bo są słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń