Obserwatorzy

sobota, 27 sierpnia 2011

Doniczka uratowana

Wczoraj potłukła mi się doniczka którą dostałam do storczyka na urodziny ... bylam bardzo zła.... odłamały mi się dwa elementy i kilka drobnych i się wyszczerbiła trochę... ale jakoś udało mi się ją skleic  i uratować i wykorzystałam do tego jakies stare materialy leżące w szufladzie i się walające bez celu... więc już cel znalazły.
Tam gdzie jest sznurek tam było sklejane szkło a tam gdzie ten a'la kwiat to się tak 2 /2 centymetry wyszczerbiło i pokruszyło nie do sklejenia więc trzeba to było zasłonić :)
Ja tam jestem zadowolona z efektu :) miałam ją już wyrzucić ale dobrze ,że jestem taka leniwa bo z lenistwa nie zrobiłam tego od razu


Chciałam także podziękować wszystkim którzy już się zapisali na moje candy :) jest mi niezmiernie miło z tego powodu i zapraszam innych i zachęcam do udziału.
Już prawie wszystkie drobiażdżki są gotowe jest ich już ponad 10 :) a to jeszcze nie wszystko no i jeszcze przydasie i inne niespodzianki :) i już zrobiłam nawet zdjęcia i nawet nie wiecie jak mnie kusi niesamowicie żeby już je wstawić hehe
I oficjalnie chciała bym podziękować wszystkim za promocję i rozgłoszenie mojego Candy zwłaszcza Olcikk  i modeliniarce które się bardzo postarały żeby mi umilić życie :)
i poza tym wszystkim, wszystkim wam bardzo dziękuje i wszystkim którzy zakładają specjalne posty żeby ogłosić moje candy :) to dla mnie niesamowite bardzo bardzo dziękuję
oto link do blogów dziewczyn

No i ...
i modeliniarki :


I również chciała bym polecić candy, oba w których biorę również ja udział :) trzeba się wspierać nawzajem 

Jeszcze raz wszystkim uczestniczkom candy bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

A i jeszcze tak przy okazji znalazłam dzisiaj stare kolczyki robione przed zimą :) o których zupełnie zapomniałam hehe może dlatego bo to nic takiego szczególnego.


I pisze tego posta i pisze i w tym czasie już się zapisuje coraz więcej osób nawet nie zdążyłam posta skończyć bardzo wam dziękuje wszystkim staram sie też dziękować każdemu z osobna ale mam taki zamuł internetu ,że wszystko mi sie tu miesza , wiec jesli komuś nie podziękowałam lub nie podziekuję indywidualnie to przepraszam, bardzo bardzo dziękuje za tak liczny juz w tym momencie udzial bałam się ,że się nikt nie zgłosi :) i czekam na kolejne osoby :) pozdrawiam serdecznie. Nawet nie wiecie jak mnie bardzo uszczęśliwiłyście. i obiecuje ,że jesli zdąże zamówić i przyjdzie mi już zestaw do decoupage to dorzucę też coś tą techniką :)

I wogóle dzisiaj mega pozytywny dzień jeszcze się właśnie dowiedzialam ,że zaraz obok nas powstaje nowiutki plac zabaw :) już bliżej sie nie dało... teraz będziemy napewno więcej na powietrzu


Uwaga :) musiałam jeszcze to dodać, nie chciałam teraz dodawać nowego posta , dodam jak już u siebie zrobię fotki to calutki post poświece :) musze się pochwalić bo dostalam wyróżnienie u Kasien na jej blogu w jej konkursie i jestem przeszczesliwa bo to dla mnie mega wyróżnienie i zaszczyt z tak cudownego bloga otrzymać wyróżnienie
http://kasiaen.blogspot.com/
pozdrawiam i bardzo dziękuję :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za miłe komentarze i cieszę się że podoba Ci się mój blog. Twój też jest śliczny i będę go obserwować ;)

    Pozdrawiam - Mrs.Modelinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta doniczka, a jak ją ozdobiłaś jeszcze bardziej :) Dobrze, że ją ,,uratowałaś'' byłoby szkoda gdyby poszła na śmieci :) Już nie mogę się doczekać twojego Candy :) A bałwanki są słodkie i śmieszne :) Uwielbiam takie małe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doniczka ma teraz ekstra charakter :) ja jestem takie beztalencie że wszystkie takie rzeczy z usterką wyrzucam bo nic nie mogę i nie umiem z tym zrobić ;( a ta na zakończenie :) czytam posty na twoim blogu i mam nieodparte wrażenie że jesteś bardzo pozytywną i sympatyczną osobą :) w Twoich wypowiedziach jest tyle dobrej energii i radości, że postanowiłam właczyć twój blog go obserwowanych przeze mnie bo chyba się po woli uzależniam od twojej energii :) może coś na mnie przejdzie :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh bardzo dziękuję to dzięki takim komentarzom i wam wszystkim mam tyle pozytywnej energii :) i dzięki temu wszystkiemu nie łapie już depresji jak przedtem bo mam mega super cudowne i pochłaniające zajęcie które przynosi mnóstwo satysfakcji i mnóstwo cudownych i ciepłych osób :)

    OdpowiedzUsuń