Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Moje Candy

Ponieważ mam wielką chęć obdarowania kogoś i już się nie mogę doczekać. To bez żadnej okazji organizuję Candy :) Mam nadzieję ,że się skusicie i ,że zgłosi się dużo osób. Będzie dla mnie wielką przyjemnością zrobienie komuś niespodzianki. tak więc zdradzę tylko ,że motywem przewodnim jest niebieski. Chciałam aby moje candy było oryginalne a z Niebieskim Candy się jeszcze nie spotkałam hehe :) tak więc jest :) zasady są proste i oto one :
1.Komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału
2.Zamieszczenie u siebie w poście lub pasku bocznym banerku (który znajduje się poniżej ) z linkiem do mojego Candy.Sprawdzę ;)

3.Było by mi bardzo miło gdybyście zostały obserwatorkami mojego bloga, ale oczywiście nie mogę nikogo zmusić więc to nie jest konieczność.
4.Równiez miło by mi było gdybyście przy okazji poinformowały innych o Candy , gdyż jestem tu od niedawna i nie znam jeszcze tutaj wielu osób.oczywiście to też nie jest koniecznością, tylko waszą dobrą wolą :)


No i udział mogą wziąć wszyscy którzy posiadają bloga lub jakąś swoją inną stronkę.

I to chyba wszystko z zasad :)

Dodam ,że cukierasów będzie dużo, różne rzeczy zrobione z modeliny i nie tylko, od biżuteri poprzez różne przedmioty (nie koniecznie z modeliny) do różnych przydasi. I przydasie będą rózne, żęby obojetnie kto wygra mógł znaleźć coś dla siebie, i będzie także coś słodkiego i dla żołądka i coś dla ciała :) chce aby była to dla kogoś niespodzinka więc nie chce zdradzać co to będzie :) ale powiem ,że część już mam przygotowane a reszta już jest na liście rzeczy do zrealizowania.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam gorąco :)

Aha i żadnych z tych rzeczy nie było na blogu i są to niektóre zuuuupełnie zupelnie inne rzeczy , których nawet nie robiłam jeszcze wcześniej na bloga.

Więc mam nadzieję ,że się skusicie :) 

A oto banerek :


A ogłoszenie wyników odbędzie się 27.09 :)

A smerfik jeszcze ciepły dziś robiony :) z modeliny takiego nie widziałam, zainspirowałam się tylko zabawką takiego smerfika :) tak na zakończenie wakacji, które dla niektórych już niedługo.

83 komentarze:

  1. o, chyba będę pierwsza:)
    bardzo lubię niebieski kolor i wszystkie jego odcienie:)
    pozdrawiam
    http://agea-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez! ja tez chce :D napracowałaś sie przy tym opisie :)
    m-aniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chętnie stanę w kolejce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super smerf jak prawdziwy! Zgłaszam sięę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja i jaa :)
    Zgłaszam się , bannerek zaraz znajdzie się na pasku oraz obserwuję :)) Piękne pracki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeśli ktoś nie ma bloga,to może się zgłosić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. wolała bym nie bo nie będę wiedziała jakie przydasie przygotować itd... i myślę ,że wtedy o wiele trudniej by było ...ale napewno będzie jeszcze coś takiego gdzie poza blogowi będą mogli wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skuszę się, mogłabyś w reklamie pracować, tak zareklamowałaś candy, że muszę i już.

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe dziękuje no coś tak kiedys w szkole miałam z reklamy wizualnej ale krótko hehe :) aha i piszę tutaj bo i tak będę losować ręcznie na wydrukowanych karteczkach :) jakieś takie mi się to wydaje bardziej fajne:) i oczywiście będą zdjęcia z losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja sie zglaszam, moze szczescie do mnie wlasnie sie usmiechnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się zgłaszam :) uwielbiam wszelkie niespodzianki :)a Ty tak kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny- podziwiam za precyzję wykonania!!
    Zapisuję się, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziękuję :) wszystkim za miłe słowa i chęć udziału i zapraszam kolejnych chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za zaproszenie, dopisuje się do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo za zaproszenie :) oczywiście jak każdy uwielbiam niespodzianki więc nie sposób nie stanąć w kolejce. Jestem bardzo chętna :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Chetnie wezme udzial w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Smerfy, więc nie może mnie tu zabraknąć! Zapraszam do TUSALowej zabawy! Szczegóły na moim blogu: http://cyberjulka.blogspot.com/2011/08/totally-useless-sal-tusal-zapisy.html. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejeczce :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Candy niespodzianka to dla mnie, więc chętnie się zapiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. super :) już 17 osób :) jej ale się cieszę :) no to czekamy dalej na kolejne chętne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chętna :)
    zapraszam przy okazji na swoje candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię niebieski i niespodzianki:) zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieski to mój ulubiony kolor, dlatego chętnie się zgłoszę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    korbolle@interia.pl
    notka tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/2011/08/reklama-polyvore-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  26. 21 osób :) dzięki wszystkim którzy się zgłaszają :) nawet nie wiecie jaka jestem przeszczęśliwa :) pozdrawiam serdecznie wszystkich uczestników no i czekam na kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez się chętnie zgłoszę :D Banerek obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. :) W niebieskim Candy nie brałam jeszcze udziału :) Może ten kolorek przyniesie mi szczęście :)

    Pozdrawiam
    Efciak

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też spróbuję;) Smerf jest prześliczny!!!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce, może się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  31. No no o ile się nie pomyliłam to już 26 osób :) a czasu jeszcze trochę zostało więc czekam na kolejnych chetnych :) dziękuję wszystkim za udział i odwiedzanie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Umieściłam informację na Facebooka

    może do mnie smerf z e-mailem kołem ratunkowym
    zastuka.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam kolor niebieski, więc się zapisuję
    Zapraszam do siebie http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm kolorek niebieski :D

    zapisuję się :)
    mtotowangu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niebieski to mój ulubiony kolor :) z chęcią ustawię się w kolejkę :)
    http://niebieskomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. no i już chyba jest 35 osób :) ale fajnie a to jeszcze mam nadzieję nie koniec ... :) dziękuję wam bardzo zwłaszcza ,że część osób została ze mną na dłużej i często zagląda i obserwuje :) tej części dziękuję szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja również chętnie wezmę udział w tym słodkim konkursie. Chętnie bym Cię dodała do moich obserwatorów, ale jeszcze nie umiem. Także jestem tu nowa. Ale link dodam i będę lukać. Aha bym zapomniała zapraszam również na moje Candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. brzmi bardzo zachęcająco :) ja również się zapiszę i dziękuję za udział w moim Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. smerfik cudowny i tak kusisz tym niebieskiem - to też sie zapisze a co :) moze szczęście sie do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowicie intrygujące Candy! Nie ma to jak niespodzianki!:-)Przyłączam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mnie zaintrygowałaś. Ciekawa jestem tych tajemniczych dzieł, więc również staję w kolejce:)
    U mnie też trwają zapisy na Candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. no i chyba już 40 jest :) jej ale mi miło :) aż sie do komputera uśmiecham

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja się ustawię w kolejce po te tajemnicze niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. http://www.liveinternet.ru/users/57777775/post183018408// dzięki za cukierki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię niespodzianki! A kolor niebieski jest boski! Dlatego chętnie zgłaszam sie do Twojej zabawy! :)
    Pozdrawiam i zaprasza: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też jestem baardzo ciekawa tych niebieskich cukierasków. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  48. hehe swietne!
    ustawiam sie w kolejeczce, koze tym razem szczescie sie usmiechnie do mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam niespodzianki :) więc wpisuję się na listę!

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja zapraszam na biało-błękitne candy u siebie:-) A po Twoje cukiereczki w kolorze blue też chętnie się ustawię :-) malachitowa-laka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Niespodzianki bardzo lubie i z miłą chęcią zapisuję się do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Skoro tak kusisz, to nie może mnie tu zabraknąć :)

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam niebieski a smerf jest boski :):)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. mhm jesli dobrze policzyłam to juz 50 osób chetnych :) a to mam nadzieje jeszcze nie koniec :) dziękuję wszystkim i zapraszam kolejnych chetnych

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudny ten smerfik :) Chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z niecierpliwością czekam na losowanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja zapisuję się na niebieską niespodziankę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też ustawiam się w kolejce po tą niebieską niespodziewajkę. ;-)
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  59. Niebieski to mój "najulubieńszy" kolor :P więc chętnie dopisuje się do listy uczestniczek zabawy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. I jeszcze ja ustawiam sie w kolejeczce:) Trafiłam do Ciebie wlasnie przez Candy i ja tez jestem nowa hihi... A ze uwielbiam niespodziewajki to mam nadzieję, że szczescie mi dopisze...
    pozdrawiam serdecznie i zycze samych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  61. ojej,cudowny motyw.. z tym smerfem :) zgłaszam się jesli można i pozdrawiam :))

    genia33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. Mój ulubiony kolor...niebieski :D
    Dołączam się :)

    http://patka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się i serdecznie pozdrawiam! (:

    www.chatkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam niespodzianki. Chętnie się zapiszę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny smerfik, zapisuję się chętnie :)
    http://aninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. lubię cukieraski, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja również zapisuję się w kolejce i przy okazji zapraszam do siebie :-)
    evemarzec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. wspaniały ten Smerf.....uwielbiam Smerfy :-))
    pozdrawiam
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam kolor niebieski! Cokolwiek jest do wygrania w tym kolorze, już mi się podoba :-)
    Pozdrawiam,
    zajaczkowy@gamil.com
    http://zajaczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja oczywiście staje w kolejececze i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Candy jest bardzo zachęcające, a smerfik jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  72. Z przyjemnością się zapisuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja rzutem na taśmę......

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja na ostatnią chwiluńkę się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mogę się jeszcze zgłosić?JUż wszystko robię!:)

    OdpowiedzUsuń