Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2011

Torcik :) Truskawkowy

Tylko błagam bądźcie dla nie wyrozumiale/i bo to mój pierwszy torcik z modeliny i zresztą chyba wogóle pierwsza jakaś słodkość i jedzonko.
P.s truskawki na żywo wyglądają lepiej bo na zdjęciu wogóle nie widać że są nakłute szpileczką.

Torcik ten bierze udział w Konkursie u modeliniarki link : http://modelinowa-pasja.blogspot.com/2011/08/konkursduze-nagrody.html



Chciała bym oficjalnie przeprosić Agrafka jeśli ją urazilam nie zrobiłam tego specjalnie. poprostu ja ściągam z internetu różne zdjęcia a potem na ich podstawie robię sama różne rzeczy ,żeby łatwiej mi było zacząć coś. Pomysł na kawałki takiego tortu jest rzeczywiście od Agrafki z jej kolczyków. Przepraszam mam nadzieję ,że się nie gniewasz i następnym razem dużo więcej pozmieniam według własnego a nie zdjęcia kogoś :)

6 komentarzy:

  1. Chciałam ci przypomnieć o Ustawie z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 904, z późn. zm.). Kopiowanie moich pomysłów na prace jest kradzieżą. Mam nadzieję, że nie będę musiała więcej tego pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ??? ale co ja skopiowałam ???

    OdpowiedzUsuń
  3. aha no dobra ok ok juz wiem o co chodzi ... ni chciałam kraść ci twojego pomysłu zaczynam dopiero z modeliną i swoich inspiracji szukam w internecie, jest dużo bardzo podobnych rzeczy z modeliny różnych osób i nie da się chyba powiedzieć do większości kto był pierwszym pomysłodawcą. ja z internetu wrzucam zdjecia na komputer a dopiero potem za jakis czas cos robię wiec ciezko mi potem znależć skad brałam inspirację staram się nie robić identycznie jak ktoś miał. Przepraszam Cię i nie zrobiłam tego celowo , mogę się wycofać z konkursu i napisać że inspiracja była od Ciebie bo chyba rzeczywiście akurat ten tort robiłam patrząc na zdjecie twoich kolczyków . Co ty na to ??? Nie jest przecież identyczny a to pierwszy jaki zrobiłam więc szkoda mi usuwać post ale z konkursu juz sie wypisuje i jeszcze raz przepraszam. Nie chciałam Cię urazić ani nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, z konkursu się nie wypisuj, tylko po prostu uszanuj to, że inni musieli coś wymyślić a drudzy nie. Po prostu przykro mi z tego powodu, że niektórzy kopiują wzory prac ale z konkursu się nie wypisuj ;)

    OdpowiedzUsuń