Obserwatorzy

niedziela, 14 sierpnia 2011

Fast-food

Czyli szybkie jedzenie. Może to nie będzie nic specjalnego ani nic zdrowego i nie polecam tego zbyt często raczej jak nie mamy czasu albo jesteśmy zmęczeni a to jest meega szybkie i jeśłi mamy mikrofale to możemy wiekszosc skladników miec zawsze w zamrazalce. ja akurat mialam wszystko świeżę. Hmmm.... i chyba większość wie jak się przyrządza hamburgery. Ale ja powiem jak ja to robię :)
No więc ponieważ nie posiadam mikrofalówki (jeszcze) a ma być na szybko więc o nagrzewaniu piekarnika niema mowy. Więc ja kładę na delikatnie skroplonej wodą i rozgrzanej patelni bułkę przekrojoną na pół  , można patelnię przykryć. bułka będzie podpieczona od środka i ciepła ja taka uwielbiam. Podgrzewam na patelni z oliwą kotleta (preferuję drobiowe) potem kładę jeszcze i tak na ręczniku papierowym żeby nie było tłuszczu tyle. i do środka sałata lodowa albo kapusta pekińska , ogórek pokrojony w cienkie plasterki (w occie) pomidor , ser położony na gorący kotlet cienki plasterek się ładnie rozpuści, trochę kukurydzy, majonez i ketchup. i SMACZNEGO . banalne,na cieplo,sycące, pyszne i meeeega kaloryczne no ale są też warzywa ;) hehe no i szybkie mi wszystko zajeło 10 minut
Troszkę rozwalony do zdjęcia ale chcialam zeby bylo widac co jest w środku. zamiast warzyw można dodać surówkę gotową jeśli takową posiadamy, a także co kto tylko lubi.
Mam nadzieję , że tym co nie posiadają albo im akurat nie działa mikrofala a nie chcą piekarnika nagrzewać dla jednej bułki to fajny patent z tą suchą patelnią niby proste ale kilka osób na to nei wpadło jak powiedziałam jak robię :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz