Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2011

Duuużo się działo

Nie wiem od czego zacząć. Hmmm więc kilka dni mnie nie było :) byłam sobie na wczasach hehehe a dokładnie byliśmy w Borach tucholskich obok Starej Kiszewy w domku letniskowym. Wczoraj w nocy wróciliśmy. I było suuuper. Mały się wybawił i odkryliśmy tam świetny plac zabaw. zbudowany w ramach jakiegoś projektu czy coś takiego,  'wesoła szkoła" ale dla mnie to naprawdę był świetny plac zabaw zamknięty bezpieczny dla dzieci z przyjaznymi dla dzieci zabawkami (sprzętami). Przed wyjazdem chciałam napisać o filmie jaki oglądałam a dokładnie  "Prom?" i mi się podobał. To o balu maturalnym ...itd... polecam obejrzeć nie bd zdradzać dokładniej o czym jest :) ale nie zdążyłam napisać bo moje kochanie zrobiło mi niespodziankę i zamienił się i jednak nie poszedł na nockę tylko miał wolne i mi nie powiedział o tym więc byłam bardzo zaskoczona pozytywnie i nie zdążyłam napisać z tego wszystkiego postu. A w Borach bylo super wracając do domu zajechaliśmy w Starogardzie do hodowcy akwarysty i kupiłam krewetki redki i babaulti i YELLOW!!:) i raczki jeszcze 3 i rurki bambusowe i roślinki jej ale się cieszę :) aż wesoło w moim akwarium teraz znów :) a moja krewecia dalej nosi jajeczka mam nadzieję że ich nie pogubi. A dzis są moje urodzinki ale to potem wstawię specjalnego posta pstryknę co dostałam :) może w końcu się zmobilizuję do wykonania z modeliny torciku bo się już szykuję na to od dawna a nie miałam mobilizacji a teraz już jest hehe :) i Wstawię też zdjęcia makro jakie robiłam w borach, placu zabaw i jak tylko uda mi się zrobić w akwarium nowym żyjątkom to je też wstawię :) aha i jeszcze ślimaczki helenki pogromczynie innych ślimaków na te szkodliwe ślimaki w akwarium i na "prze-ślimaczenie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz