Obserwatorzy

sobota, 29 grudnia 2012

Wisory Kaboszony i Zupełna nowość :) Magnesy szklane

 Trochę wisiorków :) wszystkie zdjęcia które nie sa mojego autorstwa są autorstwa ich przyszłych właścicieli :) pokazuje je dopiero teraz bo to była moja mała niespodzianka , taki drobiazg świąteczny upominek :)
 Lena i Kuba :) : broszka przyszłej właścicielki - autorki zdjęcia i mamy tych maluchów












 mój mały szkrab :) wisiorek dla babci :



 a to zupełna nowosc w moim wykonaniu :) magnesy na lodówkę :) mój synek i siostrzeniec mojego M. oraz kotek jego siostry :)





12 komentarzy:

  1. Wszystkie zawieszki i magnesy są Super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też sie bardzo podobają ,jedną dostałam jest cudna sprawiła mi dużo radości

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne. Wspaniały pomysł z magnesami na lodówkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne i oryginale :) idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz bardzo ładne wisiorki z grafikami :)
    A magnesy są naprawdę fantastycznym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jakie cudne *,* Świetnie prowadzisz bloga. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty :) Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, wszystkie są cudowne, podziwiam Ciebie za talent do tych wisiorków, są bajeczne, a jeszcze te rameczki rzeźbione wokół tych zdjęć dodają im uroku, zazdroszczę właścicielom tych cudeniek, mają ekstra prezent mmm :3 Zapraszam i do mnie na nowy wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ale suuuper sa te z rozami!!!!!! uuuuu,zaiste uwielbiam roze^^ pozdrawiam i dziekuje za wizyte u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te wisiorki ! Na prawdę świetnie Ci to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są naprawdę cudowne!
    I takie urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  11. są super tez takie chcialam zrobic ale mój wydruk jest gorszy fotki drukuje mi niezbyt wyraznie :-(

    OdpowiedzUsuń