Obserwatorzy

sobota, 1 grudnia 2012

Domek baby jagi ... jadalny i Samochód Fiat z modeliny

 ostatnio zrobiliśmy domek baby jagi ::D


 No i jasia i małgosię :D:)

 a takie miałam zamówienie na fiata grade punto :D L-kę nie wiem czy jest chociaż podobny, no ale mój M. poznał co to za rodzaj samochodu ... więc chyba nie jest tak źle ( chociaż on sie dobrze zna na samochodach więc nie wiem czy się do końca liczy ;) ) powiem szczerze, że przerażało mnie to zamówienie i o mały włos bym się jeszcze przed robieniem poddała ... zaczęłam robić w trakcie też byłam przerażona ... nie wyszło tak jak tego do końca chciałam no ale się chyba podobał więc to najważniejsze :) dorobiłam do niego pudełeczko bo miał być na prezent :) miała bym zamówienie na kolejny samochód ale już drugiego szybko nie zrobię ... siedziałam nad nim kilka godzin a efekt mnie na ten czas poświęcony nie zadowala ... więc nie chcę się już kolejny raz tak stresować ;) tym bardziej, że to właśnie jest praca z tych prac które ... ( zbyt się stresowałam aby czerpać z niej przyjemność , cena nie jest adekwatna do włożonej pracy, a przecież też kogoś nie skroje nie wiadomo ile za samochodzik z modeliny ... tym bardziej, ze komuś kto nie miał styczności z robieniem czegoś moze nie zrozumieć czemu bym tyle czy tyle chciała... za samochodzik powiedziałam 10 zł( i sama nie wiem czy to dużo czy mało czy akurat )  ) jego wymiary to ok 4 cm - 5 cm





 I breloczek duży guzik :)  z czarno złotej modeliny fimo :) z nićmi w kształt literki A, literka miała być tak aby się nie tak od razu rzucała w oczy ... mam nadzieję że chociaż trochę mi  się udało to zrobić :) z guzika jestem bardzo  zadowolona :)

 i kolczyki :) ciasteczkowy potwór
 i serce i rozum :)
 a tu jeszcze z pudełeczkiem :


5 komentarzy:

  1. Wow wszystkie twoje twory genialne ! Baaardzo podoba mi się autko i guziczek :D No i kolczyki i domek baby jagi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by pomyślał że zwykłe ciastka i czekoladowy krem mogą dać tyle radości. Świetne breloczki i kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie Pauliśka ciekawie i pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce i rozum :))) Moi idole :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Guzik wygląda jak prawdziwy !! A serce i rozum są super !!

    OdpowiedzUsuń