Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

Figurki z modeliny :) bardzo pozytywne :) na breloczki

 A to figurki jakie zrobiłam na ostatnie zamówienie :) bardzo pozytywne :) sam wzór i całokształt wymyślałam ja i robiłam je z głowy :)podane miałam tylko że ma to być żyrafa, słoń z trąbą do góry i żabka na pieniążku ... kolory oczywiście lekko przeklamane a przy żabce bardzo przekłamane jej kolor to ciemny zielony taki jak by z dodatkiem niebieskiego / turkusu





 próbowałam robić zdjęcia w różnym oswietleniu i na różnych ustawieniach ale niestety wychodzą i tak przekłamane :(

 A to paczuszka i książka jaka przyszla do nas od Leny&Kuby jaką wygraliśmy w konkursie na fb :) bardzo za nią dziękujemy :) sprawiła Kubie wiele radości i jest cudowna :)




a wszystkim życzę miłych i obfitych Mikołajek

3 komentarze:

  1. Żyrafka skradła moje serce :)

    A jaką fajną książeczkę Kubuś dostał, taka kolorowa :) teraz będzie recytował wiersze!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te figurki,masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te zwierzaczki. Zdolne masz palce :)

    OdpowiedzUsuń