Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

CANDY ... Zapraszam na moje Candy :)

Zapraszam na moje Candy :) http://tosia-little-world.blogspot.com/2012/12/candy-ogaszam-candy-u-mnie-zapraszam.html

hoł hoł hoł ... w KOŃCU Ogłaszam Candy :) do wygrania bransoletka :) dowolnie wybrana (z pokazywanych lub wymyślona przez wygraną osobę ) albo niespodzianka :) zależy kto co woli :) wybór będzie należał do wygranej osoby :) i w zależności od dostępnych materiałów :) a materiałów mam wieeele :)

A zasady :
- Udostępnić powyższy baner z linkiem/odnośnikiem do tego posta u siebie na stronie ( najlepiej na pasku bocznym) ( będę sprawdzać :) )
- Zostawić komentarz pod tym postem lub pod postem o Candy na moim drugim blogu :)
Candy trwa od dziś do 12.01.2013 - ogłoszenie wyników  13.01.2013 :) 

Miło by mi było jeśli osoby zapisujące się na candy:
- dodały blog do obserwowanych
- polubiły stronę na fb 



SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAPRASZAM :) Jeśli będzie duużo osób chętnych to będzie dodatkowa nagroda do wygrania i zwiększy się ilość wygranych osób :) 

A tak poza tym to mam wam wiele do pokazania :) więc spodziewajcie się już niebawem nowych postów .. a na razie padam ze zmęczenia .. a jeszcze do świąt masa pracy ...

25 komentarzy:

  1. Oczywiście biorę udział :-D ale na swojego bloga baner dodam jutro bo z tel. piszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jA TAKŻE SIĘ ZAPISUJĘ NA FB POLUBIŁAM OBSERWATOREM JESTEM

    OdpowiedzUsuń
  3. no i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warunki spełnione i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się również. Jestem tu pierwszy raz. Na FB nie zaglądam, ponieważ szkoda mi czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fb nie polubię bo nie posiadam fb:))) ale chętnie zajrzę na dłużej:) póki
    co staję do kolejki.i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zapisuję cudowna bransoletka. Baner na uolinki.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też staję w kolejce może się uda. A bloga oczywiście obserwuję i to od dłuższego czasu :P :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. i kozystajac z okazji ze tu trafilam za Toba staje do kolejki po slodycze :D
    uuu ;D banerek juz wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/ zapraszam :D
    ps.polubilam i obserwuje :D
    milego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już poprawiłam link, bo nie działał. Przy okazji zapraszam na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Z checia się dopisuje .pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję (Agatha)
    Lubię (Agatha Ch.)
    banerek w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodałam się do obserwujących bo FB niestety nie posiadam :) stoję w kolejce cierpliwie jak nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja ustawiam się grzecznie w kolejce licząc na łut szczęścia... :-)
    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie rocznicowe.
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się w kolejce do losowania, robisz bardzo ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również ustawiam się w kolejce, bo bardzo mi się twoje wyroby podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuszący i modny dodatek na rękę... Myślę, że niespodzianka byłaby najnajnaj :)
    Ciepło pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię, obserwuję, a bannerek zdobi moją stronkę ;) Cieplutkie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Baner wstawiłam i oczywiście obserwuję :D



    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się :d mam nadzieję że jeszcze można :D
    Banerek na handmadepati.blogspot.com i obserwuję już jako TruskafkowaLady
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się, zdążyłam w ostatnim momencie !!

    OdpowiedzUsuń