Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt :) i Candy u mnie :)

Na początek Życzę Wszystkim czytelnikom i podglądaczom :) wesołych, spokojnych, radosnych Świąt. Bogatego mikołaja i spełnienia Wszystkich marzeń ....


a teraz trochę nastroju świątecznego :) z Kubusiem byliśmy ostatnio w bibliotece na spotkaniu z Mikołajem :) bardzo fajna akcja :) wszystkie dzieci dostały piękne książeczki :) a Pan Policjant i Pan strażak czytali dzieciom bajki :) no super... za rok na pewno też pójdziemy :) zapomniałam tylko zrobić zdjęcie Kubusiowi z książeczką ... no i miał zdjecie na kolanach u Mikołaja ... tak chętnie poszedł wcale się nie bał i nie wstydził ... i cholerny aparat zjadł mi zdjęcie ... :(
No i trochę zdjeć z rozpakowywaniu prezentów przez Kubusia :) bo już pierwszy pod choinką u nas znalazł się wczoraj a to dlatego że dziś spędzamy wigilię u moich rodziców a jak wróci z pracy M. czyli dopiero o 19 ... to jedziemy do jego Mamy, więc prezentów kuba dziś bedzie miał duuużo ... no i niestety na szczęście że otworzył wczoraj bo Pieszczoch przestał działać ... i muszę go za reklamować a tak mi szkoda kuby bo sie tak strasznie z niego cieszył ... chyba ze trzy listy do mikołaja pisał że chce pieszczocha ... no nic to mam nadzieje ze szybko sie uda zakonczyć tą sprawę pozytywnie ...
poza tym trochę z ubierania choinki u moich rodziców i nasza mała niebieska choinka :) i moja prywatna pomocnica :) której więcej znajdziecie na moim drugim blogu :)









 No i wianuszek który zrobiłam wczoraj sama na szybcika z różnych zbieranin ozdób i szyszek ...
 I trochę Kubusiowych ozdób








Zapraszam również na moje Candy :) więcej w poprzednim poście :) do wygrania jedna z bransoletek :)

2 komentarze:

  1. Dla Ciebie i bliskich Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)
    Szczęśliwego Nowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana pięknie tutaj u Ciebie mały poprostu mały czaruś pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń