Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

Trochę Naszej Świątecznej "Prywaty" :D:) Uwaga będzie Spam ;)

 Trochę naszych świąt Wam wysyłamy :)

 U moich rodziców :) 
piękna choinka u moich rodziców :) koniecznie jeszcze Wam pokażę dokładniej śliczne bombki moich rodziców (które są oczkiem w głowie mojego taty )

 Nasze "minki" :)
 I nasza "trójca" :) wcale nie taka święta :D:)


 I się trochę na chwalimy - tradycyjnie :) a mikołaj był w tym roku bardzo hojny  :)


 wspaniałe wielkie komplety pędzli :) i mazaki do szkła i tkanin :) bedzie więc niedługo trochę nowości :)
mikołaj mi zostawił u moich rodziców :)








trochę ubrań :) i wspaniałe ciepłe rękawiczki :) kocham je :) a to mikołaj mi zostawił u rodziców i siostry a ażurowe leginsy których uroku na zdjęciu nie widać niestety zostawił mi u siostry M.
i coś z kosmetyków :) również od Moich rodziców a wielka sól do kąpieli od siostry M. :)

 piękny kalendarz :) uwielbiam kalendarze, notesy i karteczki ... bez tego nie funkcjonuje ... :D:)
kalendarz i papiery zostawił mi mikołaj u mojej kochanej przyjaciółki :) A.
 wspaniały komplet papierów do scrapbookingu :) będą więc nowe karteczki już niebawem :)



 Gilotyna do papieru :) mimo, że się trochę obawiałam to świetnie tnie :) w końcu nie będę musiała tracić czasu na zaznaczanie z liniką :) a tą cudną gilotynę zostawił mi mikołaj u Teściowej :)
 dla "Lalkary" nie może zabraknąć pod choinką lalki :) breloczek od mojej siostry
 No i może w końcu pokaże wam czym jeszcze się zajmuje :) dawno nic nie robiłam bo moja stara lampa się zepsuła :) a nową lampę mikołaj mi zostawił u drugiej siostry mojego M.
 A kuba był wyjątkowo grzeczny bo jemu zostawił duuuużo prezentów :)
zestaw narzędzi u prababci :) ( już chyba 4 komplet kuby ale narzędzi nigdy za wiele , no nie ?:) )
 U cioci zostawił mu toster :D:) Kuba jak już wiedzie uwielbia gotować więc bedzie w kuchni teraz sam mógł robić tosty :)
 No i nie obyło się w końcu bez "męskich " zabawek ... nie jestem za pistoletami .. wojnami itd... ale kurcze kuba i tak sie bawił pistoletami z klocków więc jeden góra dwa pistolety w naszym domu mogą być ... i taka moja refleksja że w dobie dzisiejszych gier ... itd... to dzieci kiedys bawiac się pistoletami i w wojny i tak chyba były mniej "agresywne ... " teraz tak się unika pistoletów i agresywnych zabaw a dzieci mimo to ... przez bajki ... reklamy .. itd... i tak się tego nie uniknie niestety ( chyba ... nie wiem jak to jest u Was no ale piszę o własnych doświadczeniach ... ) No i to zostawił u dziadków którzy mają takie samo zdanie jak ja :)
 śmieszny żołnierz który chodzi po podłodze (na zasadzie jak takie dzidzie kręcące kuperkami i człapiące na czworaka ;) )
 Układanka puzlowa zawody :) od Cioci Asi :)
 uzupełnienie ciastoliny :) od dziadków :) prezent zawsze trafiony - w naszym przypadku
 aaa a to książeczka od mikołaja z biblioteki której ostatnio zapomniałam pokazać ... w środku są otwierane okienka które kuba uwielbia
 zestaw bajek :) (swoją drogą była bardzo fajna promocja) kosztowały ok 7 zł za wszystkie 3 (od dziadków)
 i serdecznie wam polecam świat zagadek profesora rozumka :) jedne z fajniejszych książek do robienia
od dziadków :)
 gra pirania panic ... moją opinię niedługo znajdziecie w zakładce z zabawkami ... ( od M. siostry )
 wspaniała książka z baśniami od babci kubusia , mimo że ilustracje nie do końca odpowiadają tekstowi ... bo to o czym sie akurat czyta jest na kolejnej stronie i ciekawy kuba... " a gdzie drewniany domek " " na kolejnej stronie" albo musi czekać albo trzeba przekręcać w trakcie czytania ... ale może to tylko w trzech świnkach tak było ... jak sprawdzimy dam znać :)

 no i samochody na pilot ... oba są świetne .. kuby juz nie pierwsze a jedne z lepszych jak sie na nie natkniecie polecam z pełnym sumieniem , pierwszy świetnie jezdzi ale zdecydowanie jego mozliwosci widać dopiero na dużych powierzchniach  można spokojnie jeżdzić nim po dworze i poradzi sobie z kamieniami :)
 No i złomek :) ulubieniec wielu dzieci ... bardzo bardzo solidnie wykonany i bardzo dobrze jeździ , piloty od obu są również super, bardzo proste i mocne
I ulubieniec kuby pieszczoch :) moją opinie również bedziecie mogli znależć w zakładce z recenzjami zabawek :)
No i jeszcze moje prezenty :) które juz pokazywałam ale co tam :) świetne promarkery od mojego M. i od moich rodziców :) (p.s a promarkery już wypatrzyłam jakie chcę i zamówię moze jeszcze dzis dodatkowe :) uwielbiam nimi rysować :)

i sztaluga od rodziców :)

2 komentarze:

  1. Jakie cudowne prezenty !! Mikołaj się postarał :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale prezentów ,u mnie nie było tak bogato

    OdpowiedzUsuń