Obserwatorzy

niedziela, 11 września 2011

Zawieszka kwiatowa

zawieszkę tę zgłaszam na wyzwanie szuflady : http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2011/09/otworz-szuflade.html?showComment=1315682951144#c4045332217522092333
 
to moje pierwsze quilling ... napewno będzie tego więcej bo bardzo mi się spodobało ... i sprzet do quilling jest kolejną rzeczą na mojej liście :)
Zamówiłam serwetki do deco i jestem na etapie szukania gdzieś tanio przedmiotów do zdobieni :) potem coś do scrapowania do quiling jakieś różne dodatki do wszystkiego , modelina , zestaw wielki koralików i jeszcze różnych elementów biżuterii... coraz szybciej chcę kupić laleczkę ... jej no zakochałam się w nich :) no i modelina jeszcze ... i farbki akrylowe i takie inne do malowania... nie mówiąc o tym ,że marzy mi się  mega wielki zestaw pasteli suchych i moje lista jest jeszcze mega długa jesli chodzi o rzeczy do hand made .... heh
Nie mówiąc o tym ,że w październiku wychodza moje wyczekane upragnione the sims 3 zwierzaki .... jestem mega maniaczką hehe jeśli jeszcze o tym nei wiecie :D:) stara ze mnie krowa ale simsy kocham i teraz zakochalam sie w lalkach :D cofam sie chyba :D:) a no i jeszcze mały ma urodzinki ostatniego października :)
A coś mi bidulek zachorował jutro idę z nim do lekarza... tak więc nie miałam dziś juz na nic czasu ani siły ... a plany miałam wielkie ... ale przygotowałam juz wszystko do wysyłki na wymiankę kawową wiec jutro mam zamiar ją wysłać :) pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. świetny pomysł życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa zawieszka :) także lubię Simsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i dziekuje za udzial w moim candy :)
    Jest tylko maly problem techniczny :(
    zdjecie o moim candy na Twoim blogu linkuje tu http://www.blogspot.pl/modules/contact/
    Jesli bys mogla zamiescic tego linka http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html
    bede wdzieczna
    wlasnie zlapalam licznik 1300 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądna. Dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz dziala choc troszke zdjecie sie zmnieszylo ale moze byc

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zawieszka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutka praca.
    Dziękuję za udział w naszym zawieszkowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada.

    OdpowiedzUsuń