Obserwatorzy

wtorek, 20 września 2011

Jedzonko mini




Tak jak obiecałam przedstawiam Wam moje wczorajsze mini wyroby .... wielkość ich to ok 1 cm i ok 0,5 cm . i są przed ugotowaniem po ugotowaniu kolorki lekko się zmieniły i to w dobrą stronę :) wafelki i gogry będą wykończone śmietanką jeszcze robiłam podstawy do babeczek ale to jak już je skończę . A dziś ozdabiam skrzyneczkę do pokoju Tosi i będę jej rović pokój :) mam już pomysł ale nie mam pojecia czy wyjdzie to tak jak to sobie wymyśliłam ....




























17 komentarzy:

  1. super Ci to wyszło :) Tosia się ucieszy na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe fajne jedzonko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno mi się spodoba :D a śmietankę to (wcześniej, jak nie wydębiłam od babci końcówki xd) wyciskałam przez jednorazówkę, wycinając wzorek . ;) Spróbuj, może wyjdzie lepsze.
    A i jak dojdzie to od razu się pochwalę na blogu.
    Czekam i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przyszedł listonosz. :))
    Fajny prezent, tylko karteczka się rozwaliła ;(
    Ale dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczności :) hamburger i jajko to moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To nic. :) melduję wstawienie fotek ! :) a mooogę zrobić takie sweet dyńki, nikczemnie zgapiając od ciebie ? ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, swietne i jaka prezecyzja :) ale sie glodna zrobilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. robisz cuda ;o autentycznie!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podobało mi sie takie malutkie jedzenie, bo swoje ulubione potrawy mogłam mieć przy sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałoby się zjeść :d
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka, po prostu cudeńka zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wszystkie komentarze. :)
    Ale maleństwa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! :) Bardzo podoba mi się kanapka z szynką i precel :)

    OdpowiedzUsuń