Obserwatorzy

środa, 14 września 2011

Pochwalę wam się i polecę wam

:) Tak więc udało mi się dziś zlapac licznik u Cyber Julki z czego bardzo się cieszę bo pilnowałam ok kilku dni bardzo pilnie :) i u Dasi przy okazji i teraz łapie u Dzieła Madam o tutaj :http://dzielamadame.blogspot.com/2011/09/zabawa.html?showComment=1316009302101#c8003185313883734852 i was też zachęcam juz niebawem koniec  :)

I bardzo dziękuję za post polecający od Agrafki o tutaj : http://recznychaos.blogspot.com/2011/09/swiat-z-wyobrazni.html?showComment=1316009837093#c18455072061704255

I was również zachęcam do obejrzenia prac Agrafki :)

a ja dzisiaj zrobiłam 2 kartki i 2 kartko tagi :)  ale nie pokażę bo to na wumianki i podaj dalej :) ... jeszcze mi kilka rzeczy do zrobienia zostało więc nie wiem kiedy wam pokażę coś zrobionego :) pozdrawiam serdecznie dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym :) i obserwującym , pozdrawiam serdecznie
Chciałam wam jeszcze pokazać coś bardzo ciekawego : same zobaczcie :::
Pierwszy raz spotkałam sie z takim malowaniem paznokci lakierami w wodzie ... coś niesamowitego wpisujac w youtube "water marble" jest tego mnóstwo
tutaj jeszcze dokładniej na paznokciach już

15 komentarzy:

  1. niesamowite :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł bije wszystkich na kolana!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zlapanego licznika :)
    Ja jak zwykle sie spoznilam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję złapania licznika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję złapania licznika, uparta kobieto:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No no i jest hat-trick :D
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! I found your blog and I like it so much!! Cool video!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się water marble, ale nie mam do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ;)
    piękny blog taki optymistyczny.
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły pomysł :) Pierwszy raz coś takiego widzę i ucieszyłam się pozytywnie :) Serdeczni pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem, artysta musi duzo kleic hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję;))Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa na blogu i odwiedziny.Balsam dla duszy.
    Posyłam moc uścisków!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń