Obserwatorzy

piątek, 2 września 2011

Nowe zakładki i kolczyki z modeliny

Kolejne zakładki decoupage :) nie wszystko wychodzi tak jak bym chciała ... narazie metoda prób i blędów kombinuje z różnymi kolorami i zestawieniami itd .... szkoda że nie widać kolorów jak są naprawdę a trochę odbiegają no i złoceń relikwią nie widać jak się złocą :)
a tak to wygląda :




No i kolczyki  i wisiorek , zrobione specjalnie na egzamin żeby mi szczęśćie przyniosły (inspiracja podejrzana gdzieś w internecie ale strony nie pamietam bo na kilku widziałam podobne ) :) staram sie dostac na Edukację Artystyczną w zakresie sztuk plastycznych, czyli Akademia Sztuk Pięknych ... Gdańsk... lub Wydział Sztuk Pięknych w Toruniu na UMK. więc trzymajcie za mnie kciuki . (Bo jedyne co chce w życiu robic to pracować z dziećmi i uczyć ich sztuki ...:) a kiedyś moze jeszcze czegoś innego ale to juz całkiem odległe plany ....
Aha no i chciała bym oczywiście bardzo podziękować za cudowne komentarze , których jest coraz więcej z czego się bardzo cieszę :) sprawiacie mi ogromną radość zaglądając na mojego bloga :) i jeszcze za coraz to nowych obserwatorów :) pozdrawiam wszystkich serdecznie i bardzo wam dziękuję

17 komentarzy:

  1. Witaj!Ależ wszechstronna z Ciebie kobietka.Zakładki bardzo ładne.Pozdrawiam ciepło i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakładki!Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo promyków słoneczka.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakladki mnie powalaja....sa nieziemskie....ach miec taka w rekach...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakładeczki! A kolczyki i wisiorek bardzo zabawne i na pewno przyniosą szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne prace. Życzę powodzenia na egzaminie. Taki nauczyciel sztuki to skarb. Też bym chciała żyć z pasji. Może się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pomysłowe kolczyki, takich jeszcze nie widziałam :D A zakładki to mistrzostwo sama bym chciała umieć coś takiego robić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety nie ja je pierwsza wymyśliłam hehe :) ale na egzamin z rysunku i malarstwa sa chyba idealne hehe :) oj a do mistrzostwa to ja mam mega mega długą drogę jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. paauliska, nie bądź taka skromna :)
    Zakładki są świetne, a i komplecik super wykonany.
    I trzymam kciuki ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowności, w zakładkach się zakochałam! A kolczyki sama kiedyś zrobiłam podobne, może wstawię kiedyś na swój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o super to koniecznie musisz pokazać :) dziękuję wam bardzo za tyle miłych słow:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twoja modelinowa biżuteria, modelinę kupiłam, a nie bardzo wiem, jak się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakładki cudowne, nie mogę sie napatrzec, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet bizuterny jest nieziemski. Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteryjny chciałam napisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ! Zakładki przepiękne, a kolczyki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń