Obserwatorzy

poniedziałek, 26 września 2011

Podaj Dalejowe prezenty :)

Dostałam przed chwilką prezent od Majki : http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/ koniecznie zajrzyjcie na jej bloga zobaczyć piękne prace  i do jej sklepiku jeśli wam się coś spodoba możecie to nabyc :)

Sami zobaczcie jakie piękności dostałam :) nie mówiąc o tym ,że się bardzo Karolina postarała a ja w życiu się aż tylu rzeczy nie spodziewałam :) , wszystko bardzo mi się podoba i napewno się przyda ... bo jak wszyscy wiecie cały czas większość rzeczy musiałam robić ręcznie bo od niedawna zaczęłam ze scrapbookingiem i niemam za wiele aplikacji ani innych przydasi :), piękne kwiatki w moich ukochanych kolorach  pachnidełka wszelakiej maści które ubóstwiam , piękne motyle, serwetki , śliczna lawendowa karteczka :) i przepiękne kolczyki z fimo :) które dotychczas widziałam zawsze tylko w internecie nigdy nie miałam przyjemności na żywo a teraz nawet mam je na własność :) przydasie zapakowane śliczne pudełeczko , no i smakowitości których zaraz już nie będzie :) bo znikna w nieznanych okolicznościach hihi :) BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ  :)

I serdecznie pozdrawiam :) a teraz zobaczcie sami :
czyż nieprawda że wszystko jest przecudowne :)

UWAGA UWAGA!!!!!
Przypominam o zapisach na Candy :) już ostatnia szansa :) już jutro wyłonię zwycięzce niespodzianki.

Ale nie martwcie się tym którym się  nie uda ... będzie jeszcze jedna szansa bo ponieważ  mi ostatnio szczęście dopisuje i dostaje mnóstwo wspaniałości to postanowiłam ,że też chcę jeszcze kogoś obdarować bo skoro ja tyle dostaję to chcę jeszcze więcej dać od siebie :) zaraz po tym Candy zorganizuję jakąś kolejną rozdawajkę :) i tym razem nie będzie to juz niespodzianka , pokaże co jest do zdobycia , przynajmniej część pokażę :) no i wiem co to będzie, no ale to już niebawem :) a teraz zapraszam wszystkich którzy jeszcze sie nie zapisali aby się zapisali :)
  No i dziękuję za tyle miłych komentarzy :) Bardzo mi miło :) no i dziękuję wszystkim którzy odwiedzają mój blog :) i tym którym wogóle chce sie czytać to co ja pisze hihi :)

Aha no i to pewnie dziś nie ostatni post bo mam pracowity od wczoraj czas no i różne rzeczy tworzę dla Tośki coś przerabiam coś odświeżam coś robię od podstaw :) tak więc mam nadzieję ,ze jeszcze dziś uda mi się wstawić zdjecia :), a dziś udało mi się kupić jeszcze dwie malutkie szkatułeczki :) będą akurat dla Tośki zamiast tej co pokazałam w róże bo wszystko będzie praktycznie biale więc ta drewniana tak nijak by była no i duża troszkę , aaaaa no i kupiłam gumoleum (linoleum) zwał jak zwał , materiał na podłogę ... może nie do końca taki kolor i wzór jak chciałam ale udało mi się kupić 3m za 15 zł , :D:) po znajomości no i końcówkę akurat więc to co najtrudniej sprzedać :) tak więc powstaną też może jakieś linoryty a może jakieś pieczątki bo na nie też mam pomysł :)
No i ogólnie masę mam pomysłów tylko czasu jakoś mało hihi . No i muszę jeszcze filiżankę jak najszybciej ozdobić :) na prezent , a kupiłam w innym kształcie troszkę :) też mi się bardzo podoba :) muszę przy okazji więcej wykupić dopóki jeszcze są :)
gratuluję jak ktoś wogóle wytrwał do końca mojego gadulstwa :) pozdrawiam i dziękuję

13 komentarzy:

  1. ja wytrwałam do końca :D

    czekam z niecierpliwością aż pokażesz tą swoją masę pomysłów wcieloną w życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!

    Wcale nie było tak trudno wytrwać do końca postu. Przyjemnie i szybko mi się go przeczytało.

    Ad. kolejnej rozdawajki - na pewno się zapiszę, bo domyślam się, że w tej za dużych szans na wygraną nie mam ;)

    Pozdrawiam i życzę szybkiej realizacji pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne rzeczy dostałaś ^^
    Nie mogę się doczekać wyników ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze tych pieknosci, moze jutro szczesci mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że Ci się wszystko podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty:)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty! I moocno trzymam kciuki za candy. Ahhh jak bym chciała wygrać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozpisałas sie ale czyta sie przyjemnie :) gratuluje prezentów i udanych zakupów :D Tosia bedzie miała przecudny pokoik ;)
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też wytrwałam do końca :D fajnie się czyta to i do końca nie trudno wytrwać :) dostać coś od kogoś jest bardzo miło ale obdarowywać równie przyjemnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ściskam kciuki za jutro:)Piękne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie takich rzeczy.
    ale zeczywiscie sa bardzo ladne
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chodzi o prezenty, to ja jestem zdania by były one związane z zainteresowaniami solenizanta. I tak np. mój brat interesuje się kinem. Jego ulubionymi filmami są wszystkie części Star Wars. Wiem, że od dawna zbiera różne rzeczy związane z tym uniwersum i z tego względu kupiłam mu ostatnio parę gadżetów filmowych - https://4gift.pl/gadzety/gadzety-filmowe/gadzety-ze-star-wars/ w formie prezentu. Bratu bardzo spodobał się mój prezent :).

    OdpowiedzUsuń