Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Nawałnica u nas ... FOTO

 Przeszła u nas ostatnio na warmi i mazurach straszna nawałnica ... wody było do połowy łydki na ulicach , zwaliło masę drzew, kilka dachów a grad poniszczył wiele rzeczy, między innymi obtłukł trochę samochód mojego taty :/ którego nie zdążył do końca zabezpieczyć ... nagrywałam wszystko z okna u rodziców jednak nie nagrało mi sie wszystko co nagrywałam :( a tam gdzie nagrywalam i na chwile odeszłam aby pobiec do siebie i zamknąć okna to w tym czasie dokładnie w miejscu które z okna kreciłam spadło wielkie drzewo ...
to środek miasta: i środek ulicy



 ten piękny zachód słońca to juz z mojego okna kilka dni wczesniej





a tu link do filmiku mojego , dodaje tylko jeden aby pokazać jak to wyglądało u nas ... niestety film i tak nie oddaje realu ... bo było o wiele gorzej http://www.youtube.com/watch?v=OQWR0_gFR60&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz