Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Sierpniowe refleksje

Sierpień to dla mnie bardzo ważny miesiąc ,

zaczynając od tego ,że się urodziłam dokładnie 21 sierpnia ( za co dziękuję moim rodzicom a w wielkiej szczególności mojej mamie - to również jej święto )
w tym miesiącu również urodziny ma mój Tata :)

21 sierpnia urodziny obchodził mój ukochany "Teść " tata mojego M.

niestety w sierpniu też a dokładnie 9 zmarł nagłą śmiercią tragiczną, a po jego śmierci wykruszały się kolejne osoby w rodzinie miesiąc po miesiącu :(  ( w tym roku to już dwa lata ) był dla mnie bardzo ważną osobą ale nie chce się smucić ... bo wierzę ,że teraz jest mu dobrze.

w sierpniu również założyłam swojego bloga, co zdecydowanie zmieniło moje życie i bardzo na nie wpłynęło i dzięki temu poznałam swoją nową pasję jaką jest kolekcjonowanie lalek

w tym roku wraz z sierpniem rozpoczęłam nowy etap w życiu :) mądrzejsza o nowe doświadczenia

a w tym roku bardzo fajne urodziny bo 21 sierpnia kończę 21 urodziny :)( jednak czuję się zdecydowanie hmm...."starzej" nie chodzi o wygląd ale ogólnie ) 

znalazło by się jeszcze kilka rzeczy ale nie chce pisać o wszystkim 

Piszę ten post celowo wcześniej bo 21 dodam pewnie typowo urodzinowo podsumowujący cały dzień :) 

a tak mi się zebrało jakoś na refleksje i miałam potrzebę podzielenia się z Wami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz