Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kartka - pudełeczko niespodzianka na 18!

Moja pierwsza tego typu praca :) zainspirowałam sie pracą :http://scrapcafepl.blogspot.com/2012/08/356-sposob-na-koka.html

i jak wam sie podoba ??

Kartka ta bardzo zaskoczyła mojego M. któremu dałam i kazałam otworzyć , uśmiech na jego twarzy i miłe słowa to dla mnie chyba najwspanialsza nagroda za wykonaną prace i włożone w nią serce,
On przeważnie spojrzy olewająco i ewentualnie "coś powie" niestety głównie pustego jeśli chodzi o moją sztukę albo moje pasje z tym związane .. bo zupełnie go to nie interesuje i nie kręci :) tak więc strasznie mi miło z powodu jego reakcji :) aż mam ochotę zrobić takich kartek więcej :)

Niestety opinia mojej mam. była trochę mniej optymistyczna ...niby .. podobala jej sie, ale stwierdziła ,że co potem z takim pudełkiem....
( a przecież to malutkie pudełko) - ja tam bym się ucieszyła z kartki w formie pudełka :)



aaaa no i od dzisiaj zapraszam Was do polubienia mojej hand-madowej strony na FB : http://www.facebook.com/paauliskahandmade









6 komentarzy:

  1. świetnie Ci wyszło to pudełeczko:)
    pozdrawiam:}

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywna "kartka". Reakcją mamy się nie przejmuj - dużo ludzi lubi rzeczy ładne, choć mało praktyczne. Mama przejawia, typowe dla mam, prawdziwie gospodarcze podejście :) Pozdrawiam, chętnie zajrzę także na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się pudełeczko bardzo podoba zarówno zewnętrzna strona jak i wnętrze, pięknie je ozdobiłaś :). A życzenia i ich przedstawienie (nie potrafię tego lepiej ująć) sprawia że człowiek musi się uśmiechnąć.
    Gratuluje świetnie wykonanej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie pudełeczko, nie przejmuj się ta reakcją mamy. Tak też bywa i nie każdy potrafi docenić pracę innych. Zwłaszcza jeżeli stawia w życiu bardziej na praktyczność. Zdarzało mi się upiec ciasta dla rodzinki tak z wielkiej ochoty do pieczenia, po czym od niektórych usłyszałam "a kto to będzie jadł", "ja się odchudzam", co nie oznacza, że ich nie piekę...a przynajmniej dla niektórych:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to śliczne i urocze :) Normalnie napatrzeć się nie mogę na to cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńko... też przymierzam się do zrobienia czegoś takiego na ślub... mam nadzieje, że mi wyjdzie równie cudnie jak i Tobie... trzymaj kciuki i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń