Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Czy to Wiosna ??....

W poszukiwaniu wiosny ... :)

Wszystkim co jedzą, a są wrażliwi .. proponuje skończyć jeść i dopiero przejść dalej ;)
Bo moje refleksje na temat początku wiosny nie są zbyt ... smaczne ;)

Jak tylko roztopił się śnieg ... chodniki zamieniły się w istne pole minowe ... masakra ...
Ale razem z pierwszym pięknym słońcem na jaw wyszły również okurzone okna ...
No i chyba ptaki już przylatują z ciepłych krajów ... bo z nami obficie przywitały się na wszystkich oknach ... a jeszcze tydzień temu miałam takie piękne  "czyste " okna ;) no cóż niema co płakać ... trzeba zabierać się za wiosenne porządki :) ja swoje zaczęłam już w sesji :) posegregowałam wszystkie szafki ... wszystkie rzeczy niepotrzebne i takie tam ... juz nie wiele mi zostało :)
zasialiśmy również zioła z Kubusiem :) w czwartek a już wczoraj taka ukazała nam się Rukolka :)
W moim akwarium też wiosenna zieleń panuje ;) tzn. panowała ... bo już została opanowana ;) uwielbiam rzęsę w moim akwarium ale strasznie szybko je zarasta :)




a żeby nie było tak całkiem nie smacznie :) to dziś jeszcze taki szybki "przepis" na kotlet Hamburger :)
Mięso mielone 500 g , cebulka pół, jajko, przyprawy do smaku, ( ewentualnie papirus do smażenia z winiary)  mięso zagniatamy z odrobiną zimnej wody jajkiem i przyprawami , cebulkę siekamy na drobno ( ja nie lubię cebuli) więc siekam bardzo drobno, kładę na sitko , przelewam wrzątkiem i lekko posypuje cukrem :)  jest wtedy delikatna i wcale nie ostra :) , mieszamy cebulkę z mięsem i formujemy kotleciki :) smażymy na papirusie wdłg przepisu na opakowaniu :) dzięki papirusowi kotlet ma dodatkowe przyprawy i smażony jest bez dodatkowego tłuszczu :) do tego ulubiona surówka lub warzywa , ketchup / ew. majonez i buła :) podpieczona w piekarniku :) mniam ... :) to tak z przed weekendu :) bo teraz będę niebawem ( jak już pokażę wam wszystkie przepisy a mam jeszcze kilka w zanadrzu) zarzucać was samymi dietetycznymi :) bo moja dieta trwa ... :) i nie zamierzam się poddać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz