Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Odchudzanie i uroda ... zapraszam bo warto :)

hej :) założyłam nowy blog :) i dziś udostępniłam go publicznie, zapraszam Was serdecznie , będą tam przepisy, recenzje kosmetyków i suplementów, no i przebieg mojej diety jak na razie w ciągu 4 dni schudłam 3,300 kg :)

zachęcam was do zaglądania będę starała prowadzić się ciekawie i wrzucać różne ciekawe testy i porównania itd. nie tylko dla odchudzających się ale również dla dbających o siebie , przygotowuje między onnymi post o wybielaniu zębów, wszystko o olejku rycynowym , a niebawem body wrapping i wiele więcej ...

http://misjawagawdol.blogspot.com/


chętnie poznam wasze opinie :)


a bloga postanowiłam pisać po to aby mieć większą motywację ... publiczne przyznanie się do złamania nie jesst już takie łatwe :d i motywuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz