Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2011

Zakupowe szaleństwo...

Na początek dziękuję za to ,ze mnie odwiedzacie tak licznie i komentujecie witam nowych obserwatorów i zaglądających :) jest mi niezmiernie miło :) miałam pokazać na jakim etapie jestem z ozdobami poprzednio pokazanymi ,zaczętymi ,świątecznymi ale stwierdziłam ,że pokaże dopiero jak już skończę ... a niestety znów mi się trochę na głowę zwaliło ... i mam mnóstwo zajęć a i robótki dwie ważniejsze na niespodzianki musze uszykować więc narazie inne idą w odstawkę :) a jutro ... 11-11-11 ;) hehe a ja od rana wieeelkie porządki i porzadki w torebkach , na komputerze , w zdjęciach, na studia, i organizacyjne czasu, hehe a sporo mam do zrobienia ... a dziś miałam wieelki bieg i przyjemny i mniej przyjemny ... przed wczoraj mojemu maleństwu znów leciała krew z noska :/ wkurzyłam sie i poszłam KOLEJNY raz do lekarza dostaliśmy oczywiście KOLEJNY raz skierowanie na badania które były spoko ostatnim razem nie tak dawno ... i skierowanie do laryngologa a ,ze trzeba było jechać do Iławy na 7 to wczoraj nie miałam jak i z kim bo M. w pracy , tak więc pojechaliśmy dziś ... mimo ,że Pani w rejestracji miała male obiekcje co do tego ,ze wogóle nie przyjechaliśmy odrazu przed wczoraj ... bo przecież po czasie to lekarz nie bd wiedział co jest ... ( juz mniejsza z tym ,że zeby dostać sie do laryngologa trzeba byc przed 7 bo inaczej sie nei dostanie ... a ja mam 20 km do Ilawy ... a przed wczoraj od lekarza rodzinnego wyszliśmy po 10 mimo ,że byliśmy juz przed 8 w ośrodku ...)
No ale mniejsza z tym lekarz tylko zerknąl przypisał kropelki bo Kubuś ma katarek (stwierdził ,że to pewnie przez katar ... bo ma Delikatny nos i napewno jak pocierał to przez to...rozcięło mu się pewnie w środku od suchego kataru) pomijając fakt ,że tłumaczę mu ... jak dziecku ,że jak nie był przeziębiony to też mu leciała krew z nosa przeważnie w nocy i głownie z jednej i tej samej dziurki ... i badania już miał dobre ... no ale kazał przyjechać za tydzień w środę więc wtedy zobaczymy co i jak :)
No i po lekarzu ... pojechaliśmy na zakupy bo musiałam przed studiami się zaopatrzyć ,,,, kupiłam wszystko praktycznie poza pędzlami... :/ i już nie pamiętam kiedy ostatni raz tyle rzeczy sobie naraz nakupowałam hehe ... a padnięci wszyscy jesteśmy kuba zasnął po 16 a ja już dziś nic nie robię tylko piję gorącą czekoladę i zaraz oglądam "baby są jakieś inne" wersja Cam ale co tam mi ta nei przeszkadza hehe :) tak więc życzę Wam miłego, ciepłego wieczoru , miłego weekendu i dotrwania do końca moich szaleństw ( i tak Wam oszczędziłam moich nowych leginsów z kieszeniami , czarnego sweterka , kosmetyków.... );)

aaaaa no i mój brzdąc mial wczoraj pasowanie na przedszkolaka i pierwszy występ :)
dumna mamusia narobiła masę zdjęć hehe ale tu nie wstawiam dla zasady hehe którą i tak łamie czasem...;p

A jeszcze na początek moje wygrane Candy u Puchlinki :) śliczny łapacz snów :) bardzo dziękuję :)

Miłego oglądania zdjęć :)

Kosmetyczki do torebki i do walizki :)zwykła bokserka 19.90(cayman)
czapka 30 zł cienka ale od dawna takiej szukałam :) (Haus)
notesik malutki i usztywniany z celem na studia sklep chiński za 3 zł
rękawiczki
szkatułka :) sklep chiński
szczotka i małe perfumy do torebki
Kurtka ... z kurtką to była jedna wielka masakra bo ja w żadnej nie mogłam zapiąć sie w ... biuście głównie... albo rozmiar kończył sie na ( w dodatku małym ) L albo były tak "napompowane" ,żę wyglądałam w nich jak wielki balon... kolor w rzeczywistości bardziej Camel a u góry misiaczek ta mięciutki ,że bym się mogła ciągle przytulać i można go odpiąć , jest mega leciutka i cieplutka
245 zł
bluza jakiś tam sklepik :) 46 zł
i moje kochane kapciusie z rosmana 19,99 na piżamce :D
dodatek do gazety wyborczej(tylko dlatego ją kupiłam hehe)za tydzień 2 numer
a w środku ... hm... czy coś pomocnego ?? coś tam napewno ale za wiele tego niema :) ale ja wielbię takie wszystkie rzeczy są dla mnie inspiracją hehe 3,50
No i to na tyle :) ale Was wymęczyłam :) a jeszcze muszę kupić płaskie buty zimowe , zakochałam się w bluzach takich ... hm.. pluszowych , misiowych , troszkę jakby taki materiał jak z niego są mięciutkie szlafroki ale cieńszy w caymanie... praktycznie w każdym s klepie w galerii było coś z tego typu , z pewnością to nowość ale poprostu są tak mięciutkie i milutkie ,że muszę jedną mieć chociaż koszt mnie odtrąca ,.. 99 zł ale sie zakochałam a na allegro nie mogę żadnych takich znaleźć :/ grrr
No i poza tym jeszcze trochę rzeczy na studia ... na zajęcia praktyczne i takie tam więc wydatków masa kasy w tych czasach wiadomo.... a idą świeta ... ja już planuję prezenty

ehh... ciekawo czy ktoś wogóle przetrwał hehe :) pozdrawiam cieplutko na chłodne dni

13 komentarzy:

  1. Ja przetrwałam:) Zdrówka dla malucha. Gratuluję zakupów, ja już od ponad 2lat nic nie kupiłam, bo wole wydać na hafciki(chyba uzależniona jestem od hafcików). No ale w tym roku buty to na pewno muszę sobie kupić. Gratuluję wygranej i życzę udanego studiowania (oj chciałabym jeszcze pójść na studia, może kiedyś) Słodkich snów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja:) Hehehe:) Ale Ty masz gadanego Paulinko!:) Zakupki przednie! Zdrówka dla Kubusia i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zakupy i ten łapacz snów, który wygrałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ja też wczoraj kupiłam wyborczą ze względu na dodatek :D jutro zaczynam dekorowanie butelek :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy,a noskiem synka nie przejmuj się tak bardzo.Jeśli ma dobre badania i jest tak jak opisujesz,ze leci tylko z jednej dziurki to najprawdopodobniej ma wynicowane naczynko w nosku i albo sam z tego wyrośnie,albo można je przylapisować,no ale to niestety robi laryngolog.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka dla Ciebie i synka :) Fajnie tak czasem zaszaleć na zakupach, swoją drogą mi by się też przydały ale studia i kursy, które mam w planie zrobić pochłaniają tyle kasy że ciężko coś odłożyć :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana to poszalałaś z tymi zakupkami,a maluchowi zdrówka życzę ,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaleństwo zakupowe, jest czego pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne ciuszki zapraszam do mnie po długiej nie obecności

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana mam nadzieję, że ta krew z nosa to nic poważnego. Ja bym drążyła temat jeśli będzie tak dalej! :(
    Zakupy fajne. Bardzo ładna czapka i kurtka i cała reszta.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj poszalałaś;) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy aaa kapcie <3 uwielbiam takie ;D

    OdpowiedzUsuń