Obserwatorzy

wtorek, 1 października 2013

To Koniec...

Witajcie :)

Ile w życiu jest końców i ile początków to chyba się nie da zliczyć. I u mnie, w zyciu ostatnio sporo końców i początków, przez co ostatnio długo mnie nie było, ale wracam pełną parą :) i od dziś regularnie wszędzie tu jestem :) A co ostatnio  u mnie ?? Mój Marcin wyjechał do pracy do anglii ( bardziej to jego "widzimisię" i jego potrzeba robienia i spróbowania czegoś nowego nić faktyczna potrzeba i przymus) Nie za bardzo mi się to widzi no ale przecież mu nie zabronię, bo po to jesteśmy razem żeby się wspierać a nie ograniczać ... jest ciężko nie powiem, ale to z jednej strony próba dla nas, jak przetrwamy to to już chyba wszystko przetrwamy :). A sa i plusy :) Marcin sam pierze, gotuje sprząta :) mam nadzieję, że pod tym względem to mu zostanie i wróci odmieniony :) ( nauczy się życia i samodzielności)
Poza tym, przez Październik nie pracuję już w Fryzjerni. Ale mam praktyki w szkole więc czasu i tak nie będę miała zanadto .
Na studiach proponują nam żebyśmy się na ten ostatni rok przenieśli na dzienne z tokiem indywidualnym. Boję się tego ale jest to dość kuszące... zobaczymy co będzie

Moja praca licencjacka rusza coraz bardziej, stelaż domku już stoi. niebawem na bieżąco będę pokazywać kolejne etapy :) Mam też dla Was całą masę nowości  i recenzji :)

A co z moim odchudzaniem ??... no mam nadzieję, że w końcu ruszę do przodu bo ostatnio się zastałam :) ale na szczęście bez efektu jojo :)

Kuba ma ostatnio "napięty grafik" hehe :) pon. kickboksing, i angielski, srody angielski a w czwartki kickboksing, mamy całą masę pomysłów na fajne zabawy dla dzieci i o tym też niebawem :) ...

i kilka naszych ostatnich fotek żeby nie było tak pusto :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz