Obserwatorzy

poniedziałek, 7 października 2013

Designerska wyciskarka do czosnku ...

 Witajcie:)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić, bardzo fajny i przydatny gadżet, ten jest w dodatku bardzo designerski :)

Kocham czosnek :) do tej pory siekałam go nożem, i nawet to lubię ale w ten sposób nie daje rady wycisnąć z niego jego całego aromatu. Już od dawna myślałam o zakupie wyciskarki do czosnku ale zawsze było coś innego, ważniejszego albo o tym po prostu  nie pamiętałam. Ale kiedy ujrzałam tą wyciskarkę, wiedziałam, że musi być moja.
Wyciskarkę znajdziecie tu : http://emako.pl/product-pol-248-Wyciskarka-do-czosnku.html
Za wyborem tej wyciskarki, przemawia między innymi design ale i nie duża cena :)


Wyciskarka jest plastikowa, ale wbrew pozorom jest bardzo mocna i wytrzymala.

 Do wyciskarki zmieści się jeden duży ząbek czosnku lub kilka mniejszych

 Bez problemu i z użyciem niewielkiej siły możemy wycisnąć czosnek :)
 Ręcznie musiałabym dłużej siekać tyle czosnku a i tak nie wydobyłabym z niego tyle aromatu.

Po wszystkim wyciskarkę bardzo łatwo się myje :) nie pochłania ona również żadnych zapachów.
Jeśli jeszcze nie macie w domu wyciskarki do czosnku to zdecydowanie polecam tą :) Ja już nie wyobrażam sobie mojego pichcenia bez wyciskarki.

1 komentarz: