Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Kolagenowa Maseczka Mineral na Twarz, Biust i pod oczy - PALOMA


Tak jak obiecałam dziś pokażę Wam jak używać i opowiem o moich spostrzeżeniach dotyczących  zestawu Maseczek Mineral 

Wybrałam na początek ten zestaw bo po wczorajszym aktywnym dniu i treningu moja skóra i ja byłyśmy bardzo zmęczone a maseczki te na celu mają między innymi regenerację ...

Od producenta :

Regeneracja + Odmłodzenie + Rozjaśnienie + Rozświetlenie

Działanie:

-antyseptycznie, antybakteryjnie
-oczyszcza także głębsze warstwy skóry
-pomaga likwidować trądzik, wypryski
-wypełnia nierówności, zmniejsza blizny i bruzdy
-działa wygładzająco i zamyka pory
-łagodzi łojotok i zmiany skórne
-zmniejsza wydzielanie sebum (efekt tłustej skóry)
-poprawia metabolizm i ukrwienie
-wygładza i wyrównuje cerę

Składniki aktywne : naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, niacyna, mleczan sodu, kwas mlekowy, guma ksantanowa

skład jakościowy wg inci :
deionized water, black iron oxide, propylene glycol, methylparaben, glycerine, hydroxyethyl, celluloseo, hyaluronic acid, vitamin b3, lubrajel oil, l-lactic acid, l-sodium lactate,  disodium edta, urea, collagen, dimethicone, xanthan gum, vaseline, carbopol 940, propylparaben, bimethylol dimethyl hydantion, tween 20, polyxyethylene sorbitan monolaurate, fragrance 


Metoda aplikacji :
Wyjętą z opakowania maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę. Zaleca się pozostawienie jej na co najmniej 30 minut, dobre rezultaty uzyskuje się nakładając ją na całą noc. Opakowanie maseczki latem można wcześniej ochłodzić w lodówce a zimą ogrzać w ciepłej wodzie. Badania nie stwierdziły zagrożeń alergicznych, niemniej jednak sugerujemy osobom o wrażliwej skórze sprawdzić odczyn na fragmencie ciała


Zacznę od tego, że zaraz po otwarciu każdej z maseczek z tej serii poczułam cudowny zapach, który utrzymywał się bardzo długo :) i mi naprawdę bardzo odpowiada :)

Maseczkę na twarz i biust zastosowałam wieczorem i trzymałam  przez kilka godzin +- 3 h 

Jedyne czego brakowało mi na początku to jakaś chociaż krótka wskazówka na opakowaniu jak otwierać, jak i którą stroną nakładać itd... Jasne nie jest to jakoś strasznie skomplikowane ;) i można się domyśleć ale jeśli ktoś nigdy nie używał maseczek nawet podobnych może mieć z tym małą łamigłówkę ;) 
tylko się nie wystraszcie :D:) 

 Moja zmęczona po całym dniu i treningu twarz przed :


Maseczka na Twarz :
od producenta : http://pieknapolka.home.pl/pl/p/ZESTAW-Maseczek-Kolagenowych-PALOMA-Mineral/104

odwracamy maseczkę przodem do dołu a z tyłu łapiemy za róg foli




ciągniemy folię ( ja miałam tu nie lada wyzwanie ale jak mniemam, dzięki tak szczelnemu zamknięciu maseczka zachowuje swoje właściwości )


Odginamy folię do końca tak aby maseczka leżała na plastikowej podkładce
( sorki za kolory ale robiłam zdjęcia późnym wieczorem a nie chciałam tu błysków flesza ) 
delikatnie wyciągamy maseczkę z opakowania i dwoma rękoma, trzymając za boki maseczki nakładamy mocniej nawilżoną stroną, od środka twarzy, delikatnie rozciągamy i rozkładamy maseczkę na twarzy zgodnie z otworami :)



 
i teraz już pięknie wyglądamy jak nindża ;) ciężko mi tu było ułożyć maseczkę do zdjęcia bo w takiej pozycji zjeżdżała sobie pomalutku ;p  ale jak się położymy to zdecydowanie łatwiej jest ją ułożyć tak aby nie zjeżdżała -chociaż przez swoją konsystencję nawet leżąc (a ja kompletnie bez ruchu tyle czasu nie potrafię ) ciężko utrzymać ja tak aby się wcale nie przesuwała, jednak nie jest żadnym problemem aby ją sobie w trakcie poprawiać leciutko przesuwając

Uwaga !! z maseczką trzeba obchodzić się delikatnie i nie rozciągać za mocno bo możemy ją po rozrywać i zrobić dziury

Co do konsystencji - jest bardzo przyjemna, ciężko mi ją opisać, maseczka jest gładka i ślizga, taka jakby lekko żelowa/ gumowa/ silikonowa ale bardzo delikatna

otwory - leżąc można dokładniej naciągnąć otwory na usta i oczy ale przy nosi za nic nie mogłam dokładniej naciągnąć :( nad czym ubolewam ) otwory mogły by być troszkę mniejsze ( te na nos) bo mój się mieści a jest naprawdę wielki ;) ale ja poradziłam sobie z tym tak że położyłam w te miejsca płyn którym nasączona jest maseczka a po jej wyjęciu zostaje go troszkę w opakowaniu :)

leżąc z maseczką - lekko chłodną mimo że jej nie ochładzałam, było bardzo przyjemnie, dzięki lekkiemu chłodzeniu moja skóra się zrelaksowała, miałam uczucie że coś się tam pod spodem, pod maseczką dzieje, takie śmieszne i fajne uczucie,
maseczka również bardzo długo jest nawilżona zwłaszcza od strony twarzy, nawet po zdjęciu była jeszcze sporo wilgotna i na twarzy również pozostałość nie wchłonęła się do końca więc spokojnie można jej używać przez wiele godzin, ja resztkę wklepałam i tak poszłam spać

Najpierw miałam taki plan aby w maseczce iść spać - mimo, że pewnie w nocy bym ją ściągnęła bo  nienawidzę leżeć na plecach to nie wytrzymałam aż tyle, jednak jest możliwe zaśnięcie w niej , nie jest to łatwe bo maseczka delikatnie się czasem osuwa ale da się :) bo mi się udało i tak przeleżałam w niej około  3 godzin 

Po zdjęciu a zwłaszcza już rano ( i tak do tej pory) moja skóra jest nawilżona i gładka - jestem zaskoczona efektem bo po jednym razie nie spodziewałam się, że tak fajnie zadziała, moja skóra jest dziś promienna i gładka i aż szkoda mi jej myć żeby nie zmniejszyć tego efektu bo pewnie wklepana maseczka jeszcze sobie tam trochę działa  hehe :)

Po pierwsze najważniejsze to naprawdę się w niej zrelaksowałam !! a niestety nie jestem z tych co nakładając kremowe maseczki leżą i się relaksują ( przeważnie w nich biegam i coś robię w domu ) a ta "zmusza" nas do leżenia i odpoczynku :) myślę że to jej wielki plus 

 PLUSY:

 - relaks, odprężenie
- wygładzenie skóry
-  możliwość chłodzenia lub ogrzania 
- opakowanie - bardzo szczelne
- efekty widoczne już po pierwszym uzyciu ( zwłaszcza w dotyku) 
- zapach
- łatwość aplikacji ( nie musimy się brudzić i potem jej zmywać
- zmiękczenie skóry
- nawilżenie
- nie powoduje podrażnień
- zamyka pootwierane pory 

MINUSY:

- brak kilku informacji na opakowaniu ( sposób użycia, i ja jeszcze się zastanawiam poza uczuleniami nad innymi przeciwwskazaniami np. jak ciąża czy karmienie, możemy o to na pewno zapytać producenta ale jeśli dostaniemy taką maseczkę w prezencie, no chyba że nie ma przeciwwskazań :)może i się troszkę czepiam ale zwracam na takie szczegóły uwagę )


Poza tym brak minusów a to taki mały nie znaczny bo wszelkie podstawowe informacje są i dla chcącego nic trudnego :) Nie zaliczyłam do minusów tego że maseczka lekko zjeżdża bo jest to uzależnione od konsystencji a konsystencja dzięki temu, że jest jaka jest, Jest bardzo przyjemna i lekka :)

Zdecydowanie POLECAM tym którzy chcą zregenerować swoją skórę a także w walce z trądzikiem, nie wiem jakie przyniesie efekty po dłuższym stosowaniu ale u mnie z pewnością nie zaszkodzi ( kompletnie nic nowego mi nie wyskoczyło a zdarzało się że po maseczkach miałam maleńkie krostki wypryski lub zaskórniki :( a po tej maseczce są jakby bardziej zasuszone a jednocześnie skóra nawilżona

Maseczka na biust :
Od producenta : http://pieknapolka.home.pl/pl/p/PALOMA-Maseczka-Kolagenowa-na-biust-Mineral/76

bardzo fajny pomysł z maseczkami na biust bo często o nim zapominamy a myślę że nasze biusty warte są również odrobiny luksusu i zadbania o niego :) aby dłużej pozostał piękny lub odzyskał kondycję po przejściach :)


 w tym przypadku inaczej niż poprzednio łapiemy w miejscu maleńkiego nacięcia
 i ciągniemy do końca
 podnosimy folię przeźroczystą
 i wyciągamy paterkę z maseczkami
 delikatnie podnosimy masczki

i nakładamy na biust w miejscu dziurek oczywiście umieszczamy sutki i delikatnie rozciągamy maseczki na biuście

maseczki na biust nakłada się bardzo łatwo zwłaszcza że mają nacięcia dzięki czemu lepiej się układają i dokładnie przylegają do biustu :)

konsystencja, zapach itd. jest jak w maseczce na twarz

jednak na biuście jest bardziej wyczuwalna różnica, skóra jest bardzo nawilżona i miękka

leżałam w nich tak samo jak w maseczce na twarz, ale mam już pomysł żeby jedne maseczki zostawić na dłużej np. w ciasnym staniku tak aby się nie przesuwały :)
zobaczymy jak to zda egzamin :)

Plusy i minusy takie jak przy maseczce do twarzy :) tu tylko jeszcze lepiej się trzyma i tak nie zjeżdża :)

Maseczka pod oczy :

od producenta : http://pieknapolka.home.pl/pl/p/PALOMA-Maseczka-Kolagenowa-pod-oczy-Mineral/77

Rano wstałam nie wyspana z lekko opuchniętymi i zmęczonymi oczami .. pewnie dlatego, że późno poszłam spać a wstałam bardzo bardzo wcześnie, postanowiłam więc że nałożę maseczkę pod oczy zanim zaprowadzę synka do przedszkola , leżałam z tą maseczką ok 1,5 godziny i moje oczy naprawdę od-puchły, odpoczęły i  żałuję że nie schłodziłam bo było by jeszcze lepiej , skóra wkoło oczu zrobiła się delikatna i nawilżona a zarazem rozświetlona :) mam okropne problemy z workami pod oczami ... genetycznie mam je praktycznie zawsze a dziś nie mogę się na siebie napatrzeć ( flesz psuje efekt ) ale na żywo naprawdę nie mam wcale brzydkich cieni pod oczami :) oby tak zostało aż do wieczora :)

otwieramy tak jak maseczkę do biustu 


 nakładamy pod oczy szeroką częścią do zewnątr, łatwo się układa i nie zjeżdżają nawet przy ruszaniu się no i dokładnie przylegają :)


plusy i minusy taki jak powyżej ale dodatkowo eliminuje cienie i opuchliznę :) 


Ja już planuję taki zestaw na prezent dla mojej mamy :) na pewno każda kobieta ucieszyłaby się z takiej odrobiny "luksusu" i relaksu dla siebie :) w dodatku już od razu w ładnym opakowaniu

Co do ceny to nie jest ani wysoka ani niska bo takie zabiegi kosztują w salonach dużo więcej a tu mamy je dość  nie drogo a w dodatku warto pilnować promocji i okazji ogłaszanych między innymi na fb bo wtedy można upolować jeszcze taniej :)

a tu moja twarz rano już po wszystkich zabiegach mega rano mega nie ogarnięta :)
korzystając że przy twarzy jesteśmy możecie zobaczyć jak mi się poprawiła cera od kiedy jestem na diecie i dużo bardziej o nią dbam :)

Warto w nie zainwestować i zrobić coś dla siebie i trochę się zrelaksować a przy okazji o siebie zadbać :)
ja już się nie mogę doczekać jak przetestuję kolejne maseczki :) czekajcie więc na kolejne recenzje :)
maseczki możecie nabyć na :


2 komentarze:

  1. fajny zrobiłaś pokaz duży plus :)
    hmmm może też spróbuje :)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I never heard about these products before, sound interesting!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win an amazing and elegant Chicabiti dress!!

    OdpowiedzUsuń