Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

makieta domku w skali 1:50















5 komentarzy:

  1. Piękny , masz talent , szkoda ze nie mozna w nim zamieszkac zaraz bym sie przeniosła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny domek *.*
    Chętnie bym w takim zamieszkała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Uwielbiam patrzeć na takie miniatury:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, źle zinterpretowałaś posta. Akurat tu nie o Ciebie chodziło:) Bo zawszę jak coś zapytam lub potrzebuję rady nie zostawisz to bez odpowiedzi. Wiem że na Ciebie mogę liczyć. Co do mojego pościka to chodzi o te panie z zadartym nosem. Pewnie sama zauważyłaś ile ich już jest. Miałam zostawić to bez odzewu, ale postanowiłam o tym napisać bo za bardzo siedziało we mnie i ciążyło. A tak kamień z serca i od razu lepiej:)

    Takie zaliczenia jak Ty mogłabym mieć non stop :) Mam nadzieję ,że pozytywnie przeszłaś przez sesje? A tak z ciekawości to tektura czy listewka? Jak tektura to stwierdzam że spokojnie możesz brać się za kartonaż bo domek bombowy Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi wiem wiem :) ale jakoś tak mi się na "refleksje" zebrało bo mam okropne wyrzuty sumienia, że ja tak rzadko zostawiam komentarze ostatnio ... a tak bardzo chciałabym częściej ... no sesja taka największa jej część to dopiero w ten weekend i za dwa tygodnie ... my przez ilość zajęć mamy zawsze tak dłuuugo semestry .. masakra .. jeszcze nie mam wszystkiego na ten weekend ale rzeczywiście robienie takich zaliczeń to zdecydowanie większa przyjemność niż zakuwanie - które niestety mnie też nie omija ;( a to tektura :) dzięki bardzo :) wykończenia drewniane to balsa miękka cieniutka :) na prace licencjacką robię domek w skali 1:12 ale taki bardziej złożony wielki i otwierany z mebelkami idt :)

      Usuń