Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Happy Valentine's day

:) i u mnie tak jak na większości blogów dzis romantyczny nastrój ... :)
ja niestety nie zdążyłam zrobić nic w tematyce walentynkowej ... może jeszcze dziś mi się uda bo pomysłów i projektów mam masę i w głowie i na papierze :)
ale czasu brak , muszę jeszcze skończyć prace na weekendowe zaliczenia ...
i się nauczyc
a dziś dostałam wspaniałą przesyłkę :) ale o tym jak zrobię zdjęcia (ładuje aparat)
Z moim M. wyjątkowo marnie mamy zaplanowane dziś walentynki .. będzie trochę spontan bo on jest w pracy do 19 a ja jestem zajęta dziś pracami na studia ... a co roku mieliśmy juz wczesniej zaplanowane co gdzie i jak :) tak więc dziś wszystko wyjdzie w trakcie :) a wczoraj za to my mieliśmy bardzo miły spokojny i romantyczny wieczór :) oboje byliśmy tak zmęczeni, że taki relaks był nam potrzebny :)
Kubuś już dziś zdrowszy bo wczoraj złapał jakąś żołądkową grypę chyba ...
No i postanowiłam dziś już ostatecznie że zamieszka z nami nowy lokator :) mieliśmy już kiedyś bardzo bardzo dużo chomików a teraz od dawna nie mieliśmy żadnego ... kubuś od kilku dni mówi o chomiku :) muszę dziś poszukać klatki :) a dziś albo po weekendzie lokatora nowego :)
miałam obawy bo wiem, że dołożę sobie dodatkowy obowiązek ... już zaniedbuje moje akwarium ... ale sama pamiętam jak byłam mała i bardzo marzyłam o chomiku ... a rodzice dłuuugo nie chcieli się zgodzić :) pierwszego to nawet trzymałam w tajemnicy w szafce :D:) haha pięknego białego :)
trzymajcie za mnie kciuki w sobotę :) bo to będzie jedna z najgorszych sobót ;p
i jeszcze potem tylko jeden zjazd zaliczeniowy i koniec semestru uff... jakoś to będzie :)

dobra to teraz gwóźdź programu ;p obrazek promarkerami :) całkiem z głowy :) taki prosty kolejny do kolekcji wisiorkowej okazjonalnej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz