Obserwatorzy

piątek, 28 września 2012

Karteczki na roczek dla Bliźniaków :) i Halloweenowe wisiory by me :)


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie tu : http://scrap-map.blogspot.com/2012/09/cardmapka-15.html

 wisiorki :) do halloween jeszcze sporo czasu ale kalendarz mnie goni :) na blogach już się zaczyna robić świątecznie a ja nadal w tyle...

a tak wygląda sam obrazek - rysowałam go zwykłymi kredkami :) tak z głowy :)
Do tych co czekają na przesyłki ode mnie :) w poniedziałek wysyłam wszystkie paczki :) więc do środy powinny u Was być :)

Dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze :) ja do was zaglądam regularnie ale nie zawsze komentuje ze względu na mój okropny internet ... 

Ostatnio ciągle mam coś do robienia :) nie żebym się nie cieszyła ale nie moge sie zabrac za domek no a to moja praca licencjacka ...  hehe ... w domu na szczęście aż tak dużo pracy nie mam :) od kiedy zrobiłam "WIELKIE SPRZĄTANIE" I wywaliłam masę rzeczy itd. to o niebo mi teraz łatwiej - szybko mi się sprząta i prawie cały czas mam super porządek ... no w hand madowych rzeczach do kartek troche mi sie balagan robi ale musze to jakoś ogarnąć ;) 
Na waszych blogach znalazłam również kolejną porcję mega inspiracji i tutoriali na ciekawe rzeczy więc mam nadzieję że niebawem będę mogła spróbować czegoś nowego :) no i moim celem jest jeszcze nauczyć się szyć i szydełkować ... :)

a w październiku zaczyna mi się kolejny rok studiów - jej jak to zleciało ":) a dopiero co się stresowałam pierwszym rokiem ... i bałam się jak to będzie :) trochę sie już nie mogę doczekać zajęć - ale odgania mnie myśl że będzie znów nawał pracy i mega tempo :) ale co tam :) nie z takimi rzeczami dawałam sobie radę - tak więc niebawem TORUNIU - WITAJ !!

dzisiaj moja siostra ma 18 urodziny (NAJLEPSZEGO!!) ale robi ją jutro u mnie więc na noc wynosimy się z M. z domu hehe :D:P ale wieczorem mamy zamiar dobrze się bawić :D:P w młodszym Towarzystwie, ale co tam ;p

a Kubuś super łapie jezyk angielski - żałuję że u nas nie ma jakiegoś fajnego wyboru na prywatne zajęcia - no i nie tylko z języka ale mogły by być jakieś nie wiem nawet sportowe dla maluchów np. karate:) może poszedł by w mamę i dziadka :D:P albo jeszcze jakieś inne ... no cokolwiek - a u nas niestety nie ma nic ... 
A jego ostatni tekst :D : zapaliłam nie chcący światło w jasnej łazience w dzień a on do mnie : " Dlaczego zapaliłaś to światło - pieniądze marnujesz ..." hehehehe a najlepsze, że nikt z nas nie chodzi i mu tak nie mówi :) ot mądre dziecko :)
 No właśnie chociaż taki plus tego naszego małego miasteczka, że mamy baaardzo baardzo dobre przedszkole :) i Kuba bardzo dużo się pozytywnych rzeczy tam uczy i ma zapewnioną świetną opiekę pedagogiczną :) a wiem od koleżanek że nie wszędzie się takie fajne i profesjonalne przedszkola w dodatku publiczne trafiają jak nasze :) 
o tu bym mogła Wam pokazać wystawę jaką pomagałam robić ostatnio w przedszkolu ale mam ją na mąłym aparacie rozładowanym więc pokażę innym razem:)


ale się na gadałam (pisałam ) :) ale dawno sie nie rozpisywałam tylko ciągle zdjecia na szybko ostatnio

3 komentarze: