Obserwatorzy

piątek, 28 września 2012

Cycek Antystresowy - "Dzień Chłopaka"

Mój M. dostal odemnie już chyba wszystko co możliwe .... niczego nie potrzebuje większy prezent który juz mam wymyślony dostanie na gwiazdkę ... śmieszne " gacie " już też były więc w tym roku miałam nie lada wyzwanie aby wymyślić coś "oryginalnego" w tamtym roku dostał kartkę " gorset " a w tym roku przeglądając allegro w poszukiwaniu śmiesznego gadżetu i / lub prezentu "normalnego" natknęłam się na ... "cycki " antystresowe :) gumowe wypełnione woda i w dodatku w rozmiarze ..(miałam taką nadzieję ) pasujacym do kartki pudełeczka no i na całe szczęście jest elastyczny i po zamknięciu idealnie pasuje do pudełeczka tak więc przedstawiam Wam moje pudełeczko z cyckiem antystresowym :) takie na Kawał ;)




4 komentarze: