Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Zaległe Walentynkowe prace...

Dzisiaj zaległe prace walentynkowe :)
ostatnio mam masę zaliczeń no i pracę i wogóle więc nie mam na nic czas...
przepraszam ,że ostatnio prawie nie komentuje waszych wpisów przeglądam je na szybko tylko w przeglądarce wpisów :| brakuje mi czasów kiedy wszystkie dokładnie czytałam i komentowałam , mam wam duzo do pokazania wiec ustawie kilka wpisów automatycznych na ten tydzien :) bedą rózne mam nadzieje ze ciekawe rzeczy wiec zapraszam was do śledzenia wpisów , takze na tosiowym blogu powinna niedługo pojawic sie jakas sesyjka :)

aha co do mojego prawka no to niestety oblałam :/ i to na placu .... a taką głupotę zrobiłam ze az szkoda gadac ... ale to wszystko przez stres ale chociaz testy mam do przodu ...

w szkole kilka przedmiotów mam juz zaliczonych ale wiekszośc jeszcze przede mna

a wczoraj wsiadłam do złego pociagu ... jechał na gdańsk a nie raz juz jechałam pociagiem na gdansk ale okazało sie ze on jedzie zupełnie inna trasa i zmienili perony a pani w okienku mi podała ten peron wiec wszystko mi sie zgadzało nawet godzina odjazdu :/ na całe szczęście wysiadłam najblizej jak sie dało i M. po mnie przyjechał ... był juz wieczor i nie bylo juz innego pociagu ... masakra i jeszcze konduktor był wypity ale dzieki temu puścił mnie bez dopłaty ... :)

do kartek doszły jeszcze napisy ...
















4 komentarze:

  1. oj ale szkoda tego prawka.. 3mam kciuki za nastepne podejcie. ja zdałam za drugim razm..
    a prace są sliczne! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne karteczki ale te pudeleczka w seruszka tez bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te wspaniałości ^^

    OdpowiedzUsuń