Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

animacja poklatkowa ... "Lalka..."

Hej :) dziś chciałabym pokazać Wam moją animację poklatkową

Przygotowuję się pomału do animacji na pracę dyplomową bo mam w planie zrobić  animacje poklatkowe które byłyby uzupełnieniem prezentacji domku w skali 1:12 nad którym prace "trwają" ;)

tak więc dzisiejsza animacja w związku z brakiem czasu niestety jeszcze nie jest taka do jakiej dążę bo musiałaby mieć prawie ok 2000 zdjęć a ma ich ok 400 no i niektóre powinny byc poprawione ale na to też nie miałam czasu bo poprawiać mogłam po wrzuceniu do programu a program niestety odmawiał mi dziś posłuszeństwa i strasznie zacinał ;( robiłam ją praktycznie bez podglądu na wyczucie ... i jeszcze nie wygenerowałam w pełnej jakości bo to włączę na noc bo wyświetla ok + 300 minut do wygenerowania i niestety nawet jeśli wygeneruje się szybciej to i tak nie krócej niż  godzinę ;( robiłam na maksymalnych zdjęciach aby w razie w. uzyskać maksymalną jakość :)

tak więc bez zbędnego gadania :







Jestem bardzo ciekawa co myślicie i czekam z niecierpliwością na opinie :) również na te "negatywne" na konstruktywną krytykę bo ona mi się naprawdę przyda ! muszę teraz duzo ćwiczyć i składać różnych szybkich animacji więc z pewnością niebawem będą jeszcze inne :) również w połączeniu poklatkowej z komputerową :)

gdyby kto wolał od razu na you tube bo wiem że ostatnio blogspot zjadał jakość filmiku to zapraszam :

2 komentarze:

  1. Fajne. Pierwsze skojażenie- lalka Jedi!
    ponad to sądzę, że jest słodka. Powiedz mi, proszę, jakiego programu użyłaś, aby przekształcić zdięcia w film? Ją kiedyś też coś takiego robiłam, ale po prosty przewijałam szybko... :/
    powiedz jeszcze, ile zdięć na min?
    jakby było ich więcej, filmik byłby bardziej płynny.

    OdpowiedzUsuń