Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

Moje "Firmowe" babeczki ... i jeszcze dzień babci ...

 Tak więc pozostając jeszcze w klimacie dnia babci  i dziadka... takie magnesy zrobiłam dla Agi :
zdjecia i dzieci są jej ;)
 a tak my przygotowaliśmy niespodziankę dla babć i dziadka ... a babeczki piekliśmy z przepisu Dusiowej Kuchni
i serdecznie polecamy :) całą stronę i wszystkie przepisy

 mamy dużo babć i prababć :) więc piekliśmy dużo babeczek :)
 trochę nam się rozlały ale to przez to jak je ustawiliśmy ciasno i bez specjalnej formy no i jeszcze ja miałam tak zwariowany dzień, że strasznie się śpieszyłam i przyśpieszałam trochę pieczenie więc nie dałam im wyrosnąć ;) ale wyszły pyszne i juz prawie zniknęły :)

 tak tak wiem że nie te kolory bmw ale nie mieliśmy innych :D:) - a co do tego no to właśnie pisałam nie dawno, że M. nagle podjął decyzję o sprzedaży auta i je od razu sprzedał ... no i kupił nowe .. bmw co do samej marki ja mam mieszane uczucia bo kojarzy mi się nie najlepiej ale sam samochód jest naprawdę fajny ... no i babeczka rzecz jasna dla niego :D



 a takie jeszcze karteczki zrobiłam :) na podobę tej pierwszej



a to moja "firmowa babeczka" ;)

1 komentarz:

  1. no ładnie, babeczka z muchomorkiem!!! Może upieczony to nie trujący ;) ???

    OdpowiedzUsuń