Obserwatorzy

piątek, 9 listopada 2012

Sprzedam :) rzadko spotykany telefon biało różowy :)

mam na sprzedanie telefon samsung samsung gt b3410 delphi pink, dość rzadko spotykany kolor, telefon jest w 100 % sprawny, posiada małe ryski od użytkowania , najbardziej widoczne "zdarcie" jest na guziczku środkowym, telefon zakupione w 11 10 2010 , ale od kiedy kupiłam nowy telefon stycznia/lutego leży nie używany Na blogu wstawiałam nawet zdjęcie mojego nowego telefonu jak go kupiłam :) 

, ( leżał jako zapasowy telefon tylko z sentymentu go wcześniej nie sprzedałam , ) na prośbę mogę wysłać więcej zdjęć , do telefonu jest wszystko tak jak został zakupiony karton ładowarka paragon , karta gwarancyjna , zainteresowanych zapraszam na priv
 
 szkoda mi sprzedawać no ale cóż mus to mus... 

cena to ok 130zł ( może byc do małej negocjacji) można sprawdzić cenę na allegro za tyle można kupić tylko czarny używany 
ja jak go kupowałam płaciłam 499 zł :) co jest na paragonie 
 
mogę wysłać więcej zdjęć i odpowiedzieć na wszystkie pytania :) paauliska@wp.pl 





1 komentarz: