Obserwatorzy

piątek, 13 lipca 2012

Różne smakowitości - nie koniecznie do jedzenia :)

 kilka książek jakie ostatnio nabyłam w mojej ulubionej księgarni w Toruniu :) w ten weekend musze koniecznie tam zajrzec i poszukać jakiś anatomicznych i innych o hand made . moze znajdę coś z wróżkami elfami itp. albo jakies do psychologi :)
 ta była dla mojej mamy :) nie wiem czy juz jej sie przyda ale kiedys napewno :)
 a to polecam wszystkim dla dzieci , namiot idealny jak dla mnie , nie za wielki i nie za mały mój Kuba ma 3,5 latek i jest dla niego idealny ma okienka , dwa wejscia , niema podlogi wiec jak Kuba w nim stanie to go nie podrze , dość solidnie wykonany , żadnych rurek do składania wyciąga sie go i rozkłada a składa sie w małe koło :)  no i nie kosztuje wiele ok 50 zł +- na allegro p.s sorry za bałagan z tyłu ale to u mojej mamy i duużo sie wtedy działo hehe
 a tak będzie miała na imię moja nowa lalka : p.s to jeszcze nie jest to zdjęcie na które czekacie - które zdradzi co to za lalka :) - to juz niebawem
 a to takie pamiatkowe troche dla mnie samej - ostatnio w internacie zrobiłam , chodzi o moje włosy ... strasznie mi wypadają naprawdę strasznie:( garściami niestety i boje sie ze albo bardzo mi wypadną albo bede musiala je obciąć bo juz sa bardzo cienkie:(
 mój mini stojak do aparatu : polecam wszystkim maniakom zwłaszcza zdjęć makro :)
 i mój nowy nabytek mop parowy :) jeden z tańszych - wiec wykonanie dość słabe ale sprawuje sie ekstra , ma ściagany reczny parowar, sprzata mi wszystkie szczeliny , dezynfekuje np. nawet naczynia, no i myje również okna :) jest genialny i go uwielbiam :)
 a to takie z kisielku chyba : :)

3 komentarze:

  1. Też bym chętnie przeczytała jakąś ciekawą książkę. Chyba odwiedzę bibliotekę.
    Jestem ciekawa jaka lalka zostanie obdarzona tak pięknym imieniem.
    Masz ładne, długie włosy. Też takie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo... na takie nudne wieczory to bym poczytała coś ciekawego. Mhm... no ciekawa jestem tej lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem kim jest twoja nowa lokatorka ^^

    OdpowiedzUsuń