Obserwatorzy

poniedziałek, 10 października 2011

I stuknęła setka :)

Tak jak w temacie :) to jest już mój setny post :), ale muszę Was zamęczać jak tak szybko stówkę osiągnęłam ...:)
Na początku bardzo wam dziękuję za to ,że tu zaglądacie ,że komentujecie , obserwujecie i jesteście ze mną :)
Nawet nie wiedzie jak  bardzo sie z tego powodu cieszę i jak napędzacie mnie tym wszystkim do bycia jeszcze bardziej kreatywną :)
z tego powodu dziś na słodko :) upieklam wczoraj tartę z jabłkami :) przepisu nie będę zamieszczać bo skorzystałam ze smakowitego bloga Duś-i serdecznie Was zapraszam i Wam polecam , bo przepisy są bardzo proste bardzo szybkie , chyba na każdą kieszeń i bardzo smaczne :) ja z pewnością skorzystam jeszcze z niejednego a Tobie Duś dziękuję za pyszne przepisy :

Ja dałam dwa jabłka bo miałam bardzo duże no i robiłam na blaszce do tortu bo nie mem jeszcze do tarty ale koniecznie muszę kupić bo po Tarcie już niema śladu :) nawet mojemu M. smakowała i zażyczył sobie dziś do pracy a to jest totalny niejadek ciast wszelakich :) więc lepszego komplementu nie mogło być ... :)
ja posypywałam też cynamonem przed pieczeniem :) 
Wczoraj upiekłam tez ciasteczka miodowe z mojego przepisu ale nie polałam czekolada jeszcze więc zdjecie dopiero za jakiś czas i przepis też :) robiłam też kolacje kładłam małego spać i robilam w tym czasie jeszcze inne rzeczy  i ze wszystkim wyrobiłam sie w 2 godziny nie całe :) wszystko od podstaw , wiec jak widac przepisy mega szybkie.


A poza Tym to mam dziś mega pozytywny początek tygodnia :) i musze się tym z Wami podzielić bo nei wytrzymam hehe ... zadzwoniłam do szkoły do Torunia i ... mają już tyle chętnych ile trzeba a to jeszcze nie koniec naboru więc moj kochany , wymarzony kierunek się otwiera ... :) 

Byłam dowiedzieć się o staż w prywatnym przedszkolu ,które otworzyło się obok mojej mamy :) i... Pani bardzo chętnie przyjmie stażystów nawet kilku bo mają braki :) jupi i po cichu mam też nadzieję ,że może po stazu jak sie sprawdzę a bedzię miejsce to zostawią mnie jako pomoc przedszkolną narazie oczywiscie bo nie mam innych kwalifikacji jeszcze na dłużej ... :)
zostawiłam już CV teraz tylko czekać na to az urząd ogłosi składanie podać na staż :) i dostane miejsce jedno z tylko kilkuset w tym roku(muszę dostać) ,

Zaniosłam dziś tę pracę którą robiłam do przedszkola mojego synka i bardzo się podobała ... cieszę się bo bałam się ,że to nie o to Pani chodziło .. :) 
nawet mój maluszek dziś baaaardzo chętnie poszedł do przedszkola :) i już nie trzymał mnie kurczowo za nogę hihi :)

zaraz idę wysłać paczki na pocztę a potem idę zrobić Tosi sesję w ogrodzie już niestety bez kwiatów pewnie chociaż kto wie może się jakieś zachowały ... :)

i jedyne co jeszcze dziś muszę :) to wyciągnąć mojego tatę do plusa ... załatwić wszystko z internetem bo jest na niego mój mobilny  i zmyć naczynia po wczorajszym pichceniu :) nie wiem czy zrobię dziś coś jeszcze kreatywnego ale za to od jutra będę już mogła się chyba poświecić tylko temu :)

a tutaj jeszcze Tośka gotowa na spacer : :) potem zdjecia tutaj    :klik

Ale się rozpisałam :) hihi ciekawe czy ktoś wogóle dotrwał do końca :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim miłego dnia i tygodnia :)

Edit : chciała bym jeszcze wspomniec ,że biorę udział w candy o tutaj :
http://scrapowe-love.blogspot.com/2011/09/zapraszam-na-cuksy.html?showComment=1318236490382#c185012256584639819
i serdecznie Was zapraszam

22 komentarze:

  1. ależ pysznie wygląda ta tarta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczytałam,doczytałam i to z uśmiechem na twarzy,tarta wygląda smakowicie,a jakże muszę koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wytrzymałam i doczytałam, a juz byłam prawie "wyjdziona' na zakupy, bo słyszałam, że u nas przy poniedziałku jak kupuje chleb i gazetę ..."cosik "dają" ;) (a to taka wersja dla mojego M!)
    gratuluje 100- posta, trzymałam kciuki by Ci się wszystko udało! Pozdrawiam Daśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pozytywnie tydzień zaczynasz:) Tak trzymać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję setnego postu ! :)
    I też wytrwałam ^^
    A podpowiedziałabyś mi jak robisz , że nie masz białych ramek "pod" zdjęciami ? (porównaj mój i twój blog),bo ja jeszcze nie do końca ogarniam bloggera :D chociaż pół roku siedzę ;))
    Pozdrawiam .. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopnąć go nie kopnęłam dosłownie.Utrzymujemy kontakt nadal ale na zasadzie znajomych ;)

    a te laleczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! ja wyprodukowałam dopiero 30 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie bardzo od szablonu, bo próbowałam różnych. Ja lekko obrabiam w gimpie i potem przez bloggera (czy tam picassę) wrzucam . A no i dziękuję za pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) Najbardziej ciesze się z kierunku w Toruniu bo bedziemy mogły kawusie wypic :) niejedną. Trzymam kciuki za staz

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie tak robię ;) dobra nie ważne, może być jak jest :)
    Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę podsumować całą tutaj Twoją pracę pisząc - jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję:* o to faktycznie nie mialas łatwo, w porównaniu z Tobą to ja mam dużo czasu wolnego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tarta aż się prosi o wypróbowanie, gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, masz dużą liczbę postów (o wyświetleniach i całej reszcie już nie wspomnę); Życzę dużych pokładów twórczej energii (czekam na przepis na ciasteczka)

    OdpowiedzUsuń
  14. rodzice na pewno dają Ci duże wsparcie:) synek ma świetną mamę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dotrwałam bez problemu:)Życzę aby wszystko się spełniło!!!I mniammm:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no, no! Może z okazji 100-go posta jakieś candy zorganizujesz?;) Trzymam kciuki za staż, a potem pracę! A Tośka to super laska!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję:))Tarta wygląda wspaniale i smakowicie!

    Wszystkiego dobrego!

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuje z serca za odwiedziny na blogu i miłe słowo:)
    Uściski i promyki jesiennego słonka posyłam.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje i wytrwalosci w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. po 100 poście leci z góry :) super że tarta się udała! :) oj uwielbiam jak Mój chce ciasto do pracy :) dzięki za reklamę :* i zapraszam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. och to ciasto wygląda smakowicie! zrobiłaś mi takiego smaka że jutro chyba zabiorę się za pieczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję 100 :) samowicie wygląda to ciacho mniammm!

    OdpowiedzUsuń